今朝6點15分起身...整野~~~
之後出門,jojo sd左sms黎.....
落樓下坐車撞到彤,雯~~~~
之後坐車,去到天wing見到jojo先行緊去車站-.-"
之後佢sms我叫我落車一齊,但已經太遲了..
跟住都係天水圍等~~~
去到一齊坐車返學,唉...好多野諗!!
返到學校因為落完雨太濕,所以唔駛集隊..
上到去第一堂中文,謄文...~~
之後突然feel到好安靜,枒sir叫我話落堂轉課室上第二堂..
shit..原來訓著左-.-"....跟住落去上電腦堂~~
做d工作紙就冇野做...好悶~~
小息,今日攞左2個三文治@@"食左一個三文治,
第二個攞上去..食野wif黃兒,小丸子~
食完之後上返去課室,maths....
悶..做工作紙~~~~~~~
科學堂,食完個三文治訓覺...
起身就lunch~~~落大雨-.-"
去小食部坐wif coco,ling...
傾返女排輸d野,真係好對唔住,我去唔倒幫手..
打鍾上返課室....
英文堂~~分班...作文~~~~未開始作,講解完先..不過都識啦-.-"
所以好悶........睇書!!
圖傳,上到去晝野,超ma煩..不過今日都幾易~~~交唒野攞定書包..
放學閃人...去電腦室做d野~~~
之後去澤fung搵肥羊annie佢地..
之後同佢2個and甩褲軒去醒醒神..
跟住晴晴果班又黎左,李達都黎埋€~
坐陣我就夠鍾要練青苗,自己行返去坐車..
今日跳得一d都唔高,個feel好累..開波好屎!!
唔知咩事,水準仲係好差...唉~~~~~
做體能又做死...~~~b-fing之後放人..同聰去坐車返屋企.
返到屋企整野,訓覺...累!!
|