10.Oct
彭敏之生日!! 唔……冇咩好祝你:P
重陽去左登山,,避溫疫-..- 假的...嘻嘻 成日唔係打機就睇電視 功課就遲D先做啦 夜生活真係正爆XDD 冇人糟住哂 真寫意*3* 琴日仲去訂漫畫 等左好耐嫁啦
有冇野係可以谷下我嫁!? 野係諗到 但唔想打...
妖∼好多功課呀 冇mood做 寫到我嘔白泡啦…… -3-