食杯麵嘅日子好難度過, 但係上論壇睇他地個樣仲{難過} 冇聊冇野做去E到個論壇八卦下-3- 嘩!! 見到D人個張相勁到乜咁 又化妝,又扮Q 天啊!家下科技咁發達 去down個Photoshop去整下自己個樣啦 D人睇到實噴血ar-________________- 我都係去食杯麵算`
比D滾水整到隻手指尾ar...TuT 好痛呀,起左好大個水泡 都係個死人穿窿杯麵-3- 如果唔係佢穿左個大窿我就唔洗咁痛,, 家下做乜都要豎起隻尾指 爆唔方便,仲有D姣-囧- 一定要快好番Orz 如果唔係都唔知要豎到幾耐
WowoW∼ 好耐都冇打野啦-_________- 部死人機太廢,睇黎都要買過部新嫁啦XDDD 打打下字就熄左個網,打左N次先打到 好似同部機鬥快咁 都低能嫁 黑人僧呀-\ /- 阿媽仲要話要自己出錢喎 我彩佢都傻啦∼關我叉事 我先係受害者呀-3- 冇陰公囉,我含辛茹苦賺番黎D錢呀!!