做左馬桶裡的沉思者-_________________-
祝國慶節快樂... 快D成為世界統治者囧
26.Sept
Happy Friday:) 今朝一起身 如果唔係見到 呀媽放起臺到o既[加料大利是] 都醒唔起今日係咩日子-3- 今年大豐收啦XDD
科學D野讀死人啦-..- 物理簡直對數學冇咩分別 生物就複雜到難以想像…… 咩都咁難,, 都唔知有咩適合我/ 3 \
食完飯同旺財&彭敏去玩 跟住我笑得超肉酸` 咁岩有個老帥經過 實比佢聽到啦TuT 好醜ar... 之後又繼續去玩 比Miss馮x2發現我地 仲好nice咁同我地講野 由其係珍珍呀*3* 佢笑笑口咁同我地talk 驚到冇人有反應 諗起到覺得驚- -+