仲有一日就要番學啦-3- 我D功課仲未搞掂ar!!! D死人數學難到乜咁 冇mood做呀-\ /- 又要開夜車la 今日仲去睇下D數學書有幾難,, 我預測無論係小測定考試 我都會肥佬lo〔飲泣中〕 冇陰公囉∼ 唉--求學?不,是求分數也……
就黎要番學啦... 一口氣搞掂左三樣功課,, 做到得嘔白泡-..- 個死人素描好煩,畫左幾幅草圖 但又比我撕爛哂*3* 最後畫左隻postpet 熊仔 哈哈哈哈∼其實都唔錯丫〔自戀發作...〕 仲差math'zz個本野:p 超唔想寫D式 所以抄得個D都抄哂啦 其他就撩一撩就算啦{懶人大攻略!!}
今日去左做負離子-_______________- 一整就整左4,5粒鐘〔好命苦ar∼〕 好啦,,整完睇下個死人頭-- 成個椰殼咁TuT 不過好快就睇慣lu 本身應該好餓 但係我竟然唔想食飯!!! What The Fuck!?
點算ar?? E幾日都開photoshop玩 搞到冇功課N日... 唉∼超唔想做落去啦 連續N日都去唔到「朱古力」嗰到 31號過左唔好怪我-3-