YO∼琴日去左動漫展啦XDD
買左好多野ar...我D錢-.,-
會展條龍長到死
排左好耐隊先入到去,,
搵到我想去嘅地方,但係條龍勁到--
要排成粒鐘......
不過都照等
有幾本漫畫買唔到呀
唔制呀!!好想呀=\ /=
喪買好多貴野,連食飯同入場
一共係$350TuT
走嗰時見到好多COSPLAY嘅人呀>3<
見到有個光頭佬只係著左上身衫同孖煙囪-囧-
核突!!
D電車男一見到D著得sexy或者ka哇E嘅女仔
就不斷影影影影
一3一
一部份嘅戰利品:
靚仔*3*
最鍾意e隻兔仔
好得意ar(成為20蚊...)
發覺自己睇好多漫畫都係有gay嘅成份
唔通...
(又去腐女邁向一步- -|||) |