今晚收到佢電話send 比我o既msg,好開心但又好唔明白....
今日我同佢一齊去左西貢賞月,今晚個月光好靚好靚...我們相擁左一陣,在那一刻相信大家都有著同一樣的感覺.而我...真係好想同佢講:( 如果能夠同你一齊你話有多好呢.原來自己在不經不覺間愛你已經是很深了)不過最後我都係無講到,企左一陣我地就走了.雖然係咁但總算過了一個好浪漫的晚上.