|
| 我 的 資 料 |
|
|
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 最 新 日 誌 |
|
|
| 日 誌 分 類 |
|
|
| 訪 客 留 言 |
|
|
| 最 近 訪 客 |
|
|
| 每 月 文 章 |
|
|
| 日 誌 訂 閱 |
|
|
| 我 的 好 友 |
|
|
| 我 的 連 結 |
|
|
| 日 誌 統 計 |
文章總數: 447
留言總數: 10
今日人氣: 9
累積人氣: 4485 |
|
 |
|
 |
2006 年 2 月 13 日 星期一  |
|
|
|
今日我同佢都放假,不過我們幾乎日頭係無一齊過,大家都做自己的事,我趕著到旺角幫細佬買花.自己又趕著去左禮物.十分之趕...我買左sx833電話比佢做禮物,唔知佢會唔會鍾意呢?我知道佢買左介指比我做禮物,其實我好開心架,不過覺得佢做得唔好,今日攞唔到介指,我認為係佢安排得唔好,我認為如果佢係有心去安排的今天就唔會攞唔到仲介指,所以我好唔開心.夜晚我上左佢屋企,我有點唔開心,所以無咩點理佢,訓的時候我好想喊,好唔開心.好辛苦地吐出一句:(不如我們唔好再一齊),其實自己都好唔想,不過感覺在佢心裡面最愛的o個個唔係我,其實我真係好想做到佢心裡面最愛的人,可惜我又覺得自己無可能係...每天我都只係好想自己可以令佢開心,只要佢開心我就開心.我們傾左一陣,最後無事.今晚,佢攬得我好實,我好鍾意呢種感覺,好sweet...好正......在我心裡面只想永遠都得到呢種感覺.
今天的擁抱特別美好
因為我感覺到 你正在需要我
我缺乏安全感 渴望被渴望
你包著我的時候 不只是身體
連我的心也牢牢抱緊
分類: 未分類 |
|
|
|
|
|
 |
2006 年 2 月 10 日 星期五  |
|
|
|
今日我同佢同呀dick 仲有呀 dick 個honey 4 個人一齊去左海洋公園玩,好開心呀
分類: 未分類 |
|
|
|
|
|
 |
2006 年 2 月 5 日 星期日  |
|
|
|
今日公司返左好大量Y-3,所以好忙.而我今日o係公司竟然哮喘發作,好辛苦呀,不過好快就無事.今晚我同佢放工之後落左MK行街街食野,而今晚有D唔開心,因為我同佢又因為D 小事鬧得唔開心了,其實係我D 情緒又發作了,最近的我好像總係唔多開心咁,好似總係有好多煩腦,究竟我係由幾時開始變到咁架呢? 變到成日都唔開心.最後我地返左佢屋企睇電視飲下酒,我睇返佢同佢之前女朋友影D 相,感覺佢地好幸福,好開心,仲見到佢地之前原來都有戴情侶介指架,個心有點酸酸的,不過都係以前的事了.而現在的我們是更幸福的呢.
分類: 未分類 |
|
|
|
|
|
 |
2006 年 2 月 3 日 星期五  |
|
|
|
今日佢放假,而我就收早收7:00pm,由返工就好期待快D收工,因為好快D 可以見到佢呀.放工佢黎左接我,因為我地架車車整返好喇,好開心呀^^ 我地去左睇戲跟住就去左石澳BBQ,好耐無同佢BBQ 喇,今晚真係好開心,好開心..好開心... 呢種感覺我會好好記住,呢份感情亦會好好珍惜.
動腦筋 把珍惜的人留著
這句話 有另個見解
會珍惜你的人 他應該不會離開你
相反他不認為的 如何挽留都是徒然
我們想要珍惜的可能不是某人
而是時間跟日子 它們跟你一直協調地流走著
在流走的同時 人都好想要在之間為自己做些什麼似的
把喜歡的心情呈現 把愛的情感播送
珍惜的 是善用我們的感情 分類: 未分類 |
|
|
|
|
|
« | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | ... | 90 | »
|