|
| 我 的 資 料 |
|
|
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 最 新 日 誌 |
|
|
| 日 誌 分 類 |
|
|
| 訪 客 留 言 |
|
|
| 最 近 訪 客 |
|
|
| 每 月 文 章 |
|
|
| 日 誌 訂 閱 |
|
|
| 我 的 好 友 |
|
|
| 我 的 連 結 |
|
|
| 日 誌 統 計 |
文章總數: 447
留言總數: 10
今日人氣: 10
累積人氣: 4486 |
|
 |
|
 |
2005 年 12 月 20 日 星期二  |
|
|
|
今日心情麻麻...無咩心機做生意(其實係最近o既心情都麻麻地.)所以今日的個人生意好差.下午個朋友仔無啦啦買埋藥藥過黎比我,見到佢真係好驚喜.(多謝你呀)
今日有個同事(HYVAN)last day,所以夜晚同埋幾個fd D o既朋友同佢farewell(有佢,我,hyvan,tomoko and billy ),好開心呀.大家玩到傻晒咁,哈哈......呢種感覺好正,好開心.仲影左好多古怪相添 ^^
夜晚返到屋企收到我助養o個2 個小朋友o既christmas card,好開心呀~有一張仲要係佢自己親手整架~
今晚公司要整地,所以佢要留o係公司睇住,大概要到朝早6,7 點左右,真係擔心,佢都仲未好返,又要捱夜.真係驚佢會太辛苦呀.
(我地好耐無2 人世界喇,我好掛住你呀.你知唔知道呀?o係我o既世界入面就只有你,你知道嗎?而你的世界入面會否又只有我呢?每一個人..心目中都會有一個放唔低既人..你的又會是我嗎?)
有時我以為我獨立到時,
原來其實我係寂寞。
分類: 未分類 |
|
|
|
|
|
 |
2005 年 12 月 19 日 星期一  |
|
|
|
今晚我真係好想可以陪住你架.在你病o既時候我想你是need我的,所以我想在你的身邊照顧你.我擔心o既心情,相信你唔會明白.(希望佢快D 好返啦)
情...到底係乜...
有時好唔想面對..但又唔可以失去..
今晚返學無功課交添,自己都有D唔開心~唔可以係咁,要努力D 先得喇.因為呢個係我同你o既理想 ~
創作,或許我不夠精彩~
但美術上,可能我還有一點靈感...
1. 這份問卷是誰傳給你的?
答:(FUFU 飛天狐狸)
2. 跟他在甚麼情況下認識?
答:(在他的生日會上認識的)
3. 認識了多久?
答:(um.......有3 年多了)
4. 他有什麼別於一般人的特點嗎?
答:(高大威猛,英俊靚仔...) 仲有好多,寫唔晒.
5. 在你心目中, 他是個怎樣的人?
答:好人,好好人....(不過成日蝦我) 哈哈......
6. 現在有想認識誰嗎?
答:(無諗過,因為我已經有好多好朋友)
7. 請傳給五人...
答:(KOBE,GARY,濤大俠,薰,VIVIAN)
分類: 未分類 |
|
|
|
|
|
« | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | »
|