昨晚上左佢度訓,因為太好訓的原故所以今朝我同佢都唔知醒,所以就大家一齊遲到,12 點先返到去,哈哈...唔知其他人會點諗呢? 真好笑...不過比佢攬住訓感覺真係好幸福..好正呀... 女人喜歡躺著 喜歡肌膚之親 躺著撒嬌地等待她男人的呵護 這是女人的幸福權利 對於躺著的愛人 男人無法抗拒 就關心地為她蓋好綿被吧 就偷偷地在她頸後留下熱吻吧 女人雖然睡著 但心總是清醒 她暪著男人 為此默默地高興了一整天
寫返本月8~14在日本的行程~ 1月8日...早上7點幾起身跟住往機場出發(搭9點20分的機).坐左大約4小時多的機程終於到達日本北海道機場了.由機上望出去,見到一大片雪地,心情真係好興奮呀.之後在機場等了2 個小時,等架車黎接我國到酒店.大約坐左3 小時的車程終於到左我們入住的NISEKO PRINCE HOTEL了.
今日好凍呀,不過心情好緊張,因為明早我就要出發去日本滑雪雪,不過自己o既病仲未好返,真係有D美中不足呀. 最近天氣唔多好,身邊有好多朋友都病左,希望佢地個個都快D 好返啦~
今日我同佢放假,所以昨晚上左佢度訓.我地訓醒落左街食野.由於我o既感冒仲未好返,所以今日佢陪我再去睇多次E 生,希望睇埋今次會好返啦,因為咳真係好辛苦>.< 之後我地去左灣仔行左一陣,我地見到一對好靚o既情侶介指好靚架,好鍾意,而且我知道佢都係好鍾意,好想可以同佢一齊擁有佢.行完跟住就返學,今晚返灣仔,放學上左miss 屋企,佢養左2 隻狗狗,好得意架.佢地好鍾意同人玩,養狗真係好,見到佢地咁得意真係好開心^^
今日把聲都仲未好返,而且仲衰過昨日,好難聽呀,明天放假要去睇多次E 生先得喇 >.<