|
| 我 的 資 料 |
|
|
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 最 新 日 誌 |
|
|
| 日 誌 分 類 |
|
|
| 訪 客 留 言 |
|
|
| 最 近 訪 客 |
|
|
| 每 月 文 章 |
|
|
| 日 誌 訂 閱 |
|
|
| 我 的 好 友 |
|
|
| 我 的 連 結 |
|
|
| 日 誌 統 計 |
文章總數: 447
留言總數: 10
今日人氣: 15
累積人氣: 4491 |
|
 |
|
 |
2006 年 4 月 16 日 星期日  |
|
|
|
今日原本都幾開心架,因為好耐無放過星期日,下午同左d 朋友飲茶睇下佢地個BB ,個BB好得意架,而且表情多多,好可愛呀.唔知自己有無咁o既機會同自己心愛o既男人生BB 呢?夜晚,返左TKO 食飯,好耐都無返去,見到DADDY ,MUMMY好似有好多好多野好想同佢地講,不過因為唔想佢地擔心,所以最終都係無講到.今晚真係食得好飽飽呀,好味道......
返到CAUSEWAY BAY 約左MISS ,一見到佢,佢就比隻手我睇問我佢係咪生我o個D,佢話好驚,我都唔知講咩好.返到屋企,收到呀CHING 個電話,佢又係咁問我.我個心真係好唔開心,點解個個一生親d 咩都覺得係生我o個d ,都驚係比我傳染?我沒有傳染病...如果你地怕的話大可以唔好接觸到我,雖然你地無心,但有無諗過你地o既話已經令到我好唔開心.
分類: 未分類 |
|
|
|
|
|
 |
2006 年 4 月 15 日 星期六  |
|
|
|
昨晚訓之前我問返佢o個朝打比我的事,根住最後大家都係鬧得好唔開心,2 個人差唔多都無咩訓過,訓左好似無訓過咁.今朝佢好嬲咁問我係咪睇過佢電話,點解佢會認為我係睇過佢電話呢?而點解佢覺得我係因為睇左佢電話所以先會咁問佢?係咪事實上佢電話度真係有我唔想見到o既野?佢有無講大話我真係唔知道?因為佢咩都無同我講...令我有點疑惑o個朝我打比佢佢無聽究竟真係聽唔到,定係有心唔聽?一話係講緊電話所以無聽呢?最終我都無再問個清楚,因為我知道一問又會鬧交架喇.不過我好唔開心,因為佢咁諗我(佢認為睇過佢電話)......
放工,我地去左食野,之後返左佢度.今晚我地決定早D訓...因為大家都好攰了.
最無助痛苦又沒辦法的情況下,而我又可以為此做些甚麼?
別用你以為的以為來以為我,那早就是荒謬絕倫而不設實際
因為我不是你,才會想太多 因為你不是我,所以你不懂 分類: 未分類 |
|
|
|
|
|
 |
2006 年 4 月 13 日 星期四  |
|
|
|
今朝我9 點幾就起身整早餐(pita) 比佢食,之後趕去bank就返工.今日都唔知做咩,超唔lucky,又開唔到單,野又做得唔好.個人又作病作病咁喎,真係唔開心>.< 放工同佢去飲24 味,嘩...好苦呀.跟住去左買mickey野,hehe....開心返晒^^
返到佢屋企我諗起mile 今日同我講o既野,因為佢講大話令到佢男朋友好嬲.唔知點解令我又諗返之前佢個msg o既事,因為我睇左佢o既msg所以大家鬧得好唔開心.記得當時我明明係好嬲架,而我明明仲知道d 野,但點解會無膽去問佢???佢話佢地只係朋友,我信...但我睇到o既o個一張card 又點呢?佢一直都無好清楚咁比我答案.而佢地仲有無聯絡架呢???我亦無再查問過.佢話佢唔會咁,我知道亦都相信,但只係有太多野我係唔明白唔清楚啫. 分類: 未分類 |
|
|
|
|
|
« | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | ... | 90 | »
|