今日我買左新床單比佢,夜晚幫佢換床單的時候發現佢床單下有一張card,信封面寫著(dear:我愛的小貓貓).我立即想起之前的msg,我在想...難到o個個女仔就是他之前的女朋友?我忍不住問他,佢話唔係.雖然佢咁講,但我個心總覺得他們之前的關係不只係朋友咁簡單,其實每個人都有過去,係咪係囉,我根本唔介意,我只係想知啫.好想佢對我可以坦白點.佢o既所有野我好似咩都唔知道咁,我知道我再問的話佢一定會唔開心,而且我知道我問得佢就一定要信佢,所以我都無再問落去.但係我對佢,對呢段感情開始明白到...唔應該太執著.
其實我真係好希望同佢係有將來架,因為我真係好愛佢.最近令我明白到2 個人相處,信任同坦白都好緊要.我愛佢,所以我信任佢,既然信任佢就應該放開D .
放 鬆 D 啦 JOEY ~ 分類: 未分類 |