等左成個月,今日我同佢終於可以一齊放假喇.好開心好開心...今日我地訓到12 點左右就起身,愛靚o既佢一早就洗頭沖涼整得靚靚咁.hehe...好得意,睇住佢覺得好開心.(佢o既一舉一動都令我感覺開心) 陪我睇完E 生之後,我地就去左攞身份證,我影左4 次..但影黎影去都係影到我面面好肥,所以事但要左一張就算喇.大概晚上7 點左右,因為我地大家都眼訓o既關係,所以就返左屋企訓覺豬.好好訓呀,訓醒都已經11 點幾,約埋佢個fd 一齊落街食野,之後佢地去洗車車,我就訓先.今日好開心呀^^ 分類: 未分類 |