|
|
♥My Life♥ t0dAy is->2009 年 7 月 31 日 星期五 
♥坪洲1天遊. |
|
|
柑朝8點起身.9點出門口.同灝瑜1齊去中心.再出發去坪洲.
原來伍俊賢同2E既1條友.刀參加佐E個活動!又系掘蜆個牙SIR同Ms帶.好hAppi呢!
我竟然冇暈船浪.好開心牙.架船搖搖下甘.坐樓上刀有水花.
無拉拉.D水吾知咩事.撥佐上黎,好采吾系坐邊邊位姐.如果吾系就溼哂-V-
落到船.有人話去踩單車.跟住去佐惠康.買完野食.
問牙SIR柑日黎做咩?!佢話行下個小徑先.O佐嘴.點解會甘架!?
初初以為個小徑系D小路.之後就好似行山甘.不過冇甘辛苦.但刀好辛苦.XD
去完cAmp.休息佐日.仲未灰復元氣TIM架.
好采牙SIR夠大隻.XD.俾我同灝瑜拉住佢行.行行下.
樹上跌佐D野落黎.即刻尖叫.跌佐落我對鞋到.好似有野咬我甘.痛到飛起.
除佐對鞋.有個細傷口.腫佐小小.嗚嗚.我仲好記得個種痛楚.
話甘快就行完了.有個沙灘仔.系到片石.我片吾到牙.傷心.
連灝瑜刀得.XD再行過D.有間廟.我地坐佐系間廟出面傾下計甘.
講講下話間野好恐怖.之後就講起鬼故.明知我驚.Ms仲要講落去.
系甘追住佢刀仲要講.牙SIR坐系我後面.成日整D怪聲出黎.搞到我成日無拉拉尖叫.
好慘囉.之後就走佐去食野.發現坪洲刀好多狗w0.
勁驚.連惠康刀有.唉唉跟住去佐餐廳食野.食完野.行佐陣.就坐系碼頭到休息.
3點就搭完番去喇.上到船又講.本來刀吾驚既.又系牙SIR整D怪聲出黎.
又話講個船既XX俾我聽.大佬.依家搭緊船架.系咪想嚇死我牙!?
嚇到我飛起甘制.到搭地鐵喇.落佐地鐵.Ms話.講佐關於地鐵既xx俾你聽牙.
嚇到我又尖叫.好驚佢講囉.佢地成日行我後面.無拉拉系我後面.
用埋D好恐怖既語氣講野.好討厭囉.
柑日既旅程由尖叫結束:D其實柑日刀好1玩牙.雖然辛苦佐D!
同1班吾識既人.刀可以玩得甘開心.
雖然佢地衰佐D.成日嚇我.-33333333333333333-
有隻蟹仔牙.!
 
 
牙SIR片石中.XD
|
|
[♥]`,'p0ztime:2009-07-31 09:28 PM
[★]'`,i♥c0mz(!) [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
« | 265 | 266 | 267 | 268 | 269 | 270 | 271 | 272 | 273 | 274 | ... | 731 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|