♥My Life♥ t0dAy is->2009 年 7 月 29 日 星期三
28/7 柑日入camP拉.好興奮牙.XD灝瑜12點半打黎. 吹我出門口.食吾哂D飯-333-之後同佢1齊去美孚.再轉西鐵. 去到元朗.去佐百街買野食.買餸.跟住再搭輕鐵. 好肚餓牙-V-柑日熱死我喇.勁想沖涼.夜晚沖完涼就番入房. 成班圍埋1齊.驚牙mA.又系到講埋哂個D野.話吾知打幾多個6. 幾多個0.會打通下面.又話試下打.嚇死人咩. 好似愈夜愈冇甘驚個個玩到癲哂.狂影相>3< 俾牙糖.定定.祖祖笑死,玩到最癲既時候.Ms funG走佐入黎. 咩心情刀冇哂.個時兩點幾.3點.祖祖柑日好癲. 全完吾似平時既佢.搞到我以為佢鬼上身.幾驚牙. 3點幾到.熄哂燈.我同灝瑜訓埋1齊. 系到傾計.傾佐勁多野囉.XD系甘聽苦情人. 講講下愛情.又講友情.真系驚會吾同班.到時感情. 1定會淡.嚴重D.可以會變埋仇人TIM.點算好牙!?4點幾我地就訓佐lu. 全間房好似得我地兩個未訓甘.臨訓前,刀要笑1餐先.XD 第2朝.7點2先起身.遲到了.本來7點3就要搵Ms funG. 搞到7點半先搞掂哂D野.升埋旗.做埋早操.就食早餐. 食完早餐就出去玩.要搵D紙條.再跟住上面D指示做野. 點知我地組最後個張紙條搵極刀搵吾到.HEA佐陣.買野飲. Ms funG同我地講張紙系邊.終於搵到了.熱到爆炸.番去涼冷氣. 食埋lunch.玩埋琴晚未玩完既野.XP 但系種氣紛已經吾同佐lu.傷心.1點到出營.系美孚地鐵站. 去書店買佐兩本書.1本系阿呢酥炸鉗. 1本系懶懶熊的生活 2.好開心牙.番到屋企.洗完白白. 等個頭乾佐.4點到就訓覺.訓到8點先起身-33-
28/7
柑日入camP拉.好興奮牙.XD灝瑜12點半打黎. 吹我出門口.食吾哂D飯-333-之後同佢1齊去美孚.再轉西鐵. 去到元朗.去佐百街買野食.買餸.跟住再搭輕鐵. 好肚餓牙-V-柑日熱死我喇.勁想沖涼.夜晚沖完涼就番入房. 成班圍埋1齊.驚牙mA.又系到講埋哂個D野.話吾知打幾多個6. 幾多個0.會打通下面.又話試下打.嚇死人咩. 好似愈夜愈冇甘驚個個玩到癲哂.狂影相>3< 俾牙糖.定定.祖祖笑死,玩到最癲既時候.Ms funG走佐入黎. 咩心情刀冇哂.個時兩點幾.3點.祖祖柑日好癲. 全完吾似平時既佢.搞到我以為佢鬼上身.幾驚牙. 3點幾到.熄哂燈.我同灝瑜訓埋1齊. 系到傾計.傾佐勁多野囉.XD系甘聽苦情人. 講講下愛情.又講友情.真系驚會吾同班.到時感情. 1定會淡.嚴重D.可以會變埋仇人TIM.點算好牙!?4點幾我地就訓佐lu. 全間房好似得我地兩個未訓甘.臨訓前,刀要笑1餐先.XD 第2朝.7點2先起身.遲到了.本來7點3就要搵Ms funG. 搞到7點半先搞掂哂D野.升埋旗.做埋早操.就食早餐. 食完早餐就出去玩.要搵D紙條.再跟住上面D指示做野. 點知我地組最後個張紙條搵極刀搵吾到.HEA佐陣.買野飲. Ms funG同我地講張紙系邊.終於搵到了.熱到爆炸.番去涼冷氣. 食埋lunch.玩埋琴晚未玩完既野.XP 但系種氣紛已經吾同佐lu.傷心.1點到出營.系美孚地鐵站. 去書店買佐兩本書.1本系阿呢酥炸鉗. 1本系懶懶熊的生活 2.好開心牙.番到屋企.洗完白白. 等個頭乾佐.4點到就訓覺.訓到8點先起身-33-
[♥]`,'p0ztime:2009-07-29 10:06 PM [★]'`,i♥c0mz(!) [ 訪客留言(7) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]