
今日佢終于俾答復我拉`! 亦意味住我地"好番" 不過真係好番咩 / 就連我自己都吾知啊`! 我凈係想大傢見到麵無咁尷尬!
我都吾知可吾可以做到! 我都無咩信心! 不過麵咗咗始終都吾好~ 所以我先主動同佢講和! 希望真係可以做番好朋友拉!
我吾想成日都尷尷尬尬啊~~ 我已經無能力去承受哩D嘢! 如果妳問我想點,我就會講:" 好簡單咖咋! 我地隻要河水不範井水!"
始終我地都經過咗少少嘢! 我凈係吾想妳吾綵我我吾綵妳咁!
下學期就係我地個衝刺階段,如果連哩D都處理吾到仲點會有心機讀書呢? 所以我希望大傢都可以開開心心咁去完成學業!
|