個人日誌


個人資料
Jamon
暱稱: Jamon
性別: 女
國家: 中國內地
地區: 其他地區
MORE...  
月 曆
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新日誌
my wonderful trip^^
today5^^
tongday4^^
today3^
today^2^
日誌分類
全部 (47)
classmates (2)
family's life (3)
日誌 (40)
行行*企企 (2)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
最近訪客
最近沒有訪客
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
我的好友
尚無任何好友
我的連結
尚無任何連結
日誌統計
文章總數: 47
留言總數: 16
今日人氣: 9
累積人氣: 106
搜 索
RSS Feed

2007 年 8 月 4 日  星期六   晴天


停電~ 驚訝 分類: family's life

琴晚我屋K停電啊~ 我同文鋒仲Q緊咖嘛! 忽然間閃咗下就停電嚕~ 好耐未試

過停電吶~ 所以覺得好好玩!  到咗晚上我爸爸媽媽都番來, 因為真係好熱啊.

我0地就齣咗去行街! 好耐都未試過一傢人行街喇~ D感覺幾好啊! 好開心啊!~!

 

  今日我同弟弟番咗鄉下啊~ 探我爺爺!  係果度好好玩啊# 我錶哥都係度..

所以就一齊玩咯~!  好早就要番來喇`我弟弟約咗人~! 我錶哥仲幫佢剪咗髮!

 

       超開心啊!




2007 年 8 月 3 日  星期五   晴天


*飯侷~ 分類: family's life

  琴晚我0地一傢人齣咗去食飯~ 去咗龍口果邊!  好開心啊~ 我0地點咗好多餸/

好正啊!食完飯就開住部車兜來兜去!呵呵~~ 番到屋K我同弟弟先番屋K~爸爸\

媽媽就去咗姨媽度玩!  好開心啊~!

 

 今朝同我弟弟去咗打羽毛毬~打咗兩個鍾!今日係我暑期最早起身嘅一日!~8:00

就俾人吵醒!  剛剛番到來衝完涼就上自己個blog拉!  好充實啊都!

 

                                               I  LOVE  MY  FAMILY  !




2007 年 7 月 31 日  星期二   晴天


失言~ 鬱悶 分類: 日誌

 今日我先知道我失信于人!!  我要講對唔住,, 對唔住啊我嘅小學同學! 我之前

話哩嘅暑期會組織一次BBQ, 但係我無咗件事啊!  今日佢穩我我先知原來仲

有人想去嘎.. 我以為唔會有人響應小學同學聚會`我先會唔組織! 因為我冧起

上次唱K就驚嚕~~ 組織咗好耐先得果兩丁人去! 因為咁我都驚組織嘎拉!

不過我應承妳係國慶節我會組織一次! 因為妳話讀書博都要放鬆下! 呵呵~~

我會俾妳一次BBQ嘎拉~我虧欠妳的~~   對唔住哦!




2007 年 7 月 30 日  星期一   晴天


#行行街& 分類: 行行*企企

 

1/ 將陪伴我度過高3階段嘅bibi

2/洗髮露&沐浴露

3/SAMUEL & KEVIN 把遮遮

4/*襪子*!

5/美白,..Mask

6/美源髮綵''    (Susan送俾佢姨媽咖!)

     琴晚同Susan去咗行街!  我0地真係好經典啊,,係阿信行番去佢屋K逗畱到8點幾先走! 一人挪住盃铇冰!

哈哈! 好開心啊`我地買咗好多嘢咖多! D錢貢獻曬齣來咯~~ 我0地推動咗花都嘅經濟髮展... 好偉大哦!

不過又吾知下次行街要等到咩時候拉! 呵呵~

 




2007 年 7 月 29 日  星期日   晴天


2007-7-29 分類: 日誌

 

     今日佢終于俾答復我拉`! 亦意味住我地"好番" 不過真係好番咩 / 就連我自己都吾知啊`! 我凈係想大傢見到麵無咁尷尬!

我都吾知可吾可以做到! 我都無咩信心!  不過麵咗咗始終都吾好~ 所以我先主動同佢講和!  希望真係可以做番好朋友拉!

我吾想成日都尷尷尬尬啊~~   我已經無能力去承受哩D嘢! 如果妳問我想點,我就會講:" 好簡單咖咋! 我地隻要河水不範井水!"

始終我地都經過咗少少嘢!  我凈係吾想妳吾綵我我吾綵妳咁! 

 

   下學期就係我地個衝刺階段,如果連哩D都處理吾到仲點會有心機讀書呢? 所以我希望大傢都可以開開心心咁去完成學業!

 

 

 



« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | »