琴晚我屋K停電啊~ 我同文鋒仲Q緊咖嘛! 忽然間閃咗下就停電嚕~ 好耐未試
過停電吶~ 所以覺得好好玩! 到咗晚上我爸爸媽媽都番來, 因為真係好熱啊.
我0地就齣咗去行街! 好耐都未試過一傢人行街喇~ D感覺幾好啊! 好開心啊!~!
今日我同弟弟番咗鄉下啊~ 探我爺爺! 係果度好好玩啊# 我錶哥都係度..
所以就一齊玩咯~! 好早就要番來喇`我弟弟約咗人~! 我錶哥仲幫佢剪咗髮!
超開心啊!
琴晚我0地一傢人齣咗去食飯~ 去咗龍口果邊! 好開心啊~ 我0地點咗好多餸/
好正啊!食完飯就開住部車兜來兜去!呵呵~~ 番到屋K我同弟弟先番屋K~爸爸\
媽媽就去咗姨媽度玩! 好開心啊~!
今朝同我弟弟去咗打羽毛毬~打咗兩個鍾!今日係我暑期最早起身嘅一日!~8:00
就俾人吵醒! 剛剛番到來衝完涼就上自己個blog拉! 好充實啊都!
I LOVE MY FAMILY !
今日我先知道我失信于人!! 我要講對唔住,, 對唔住啊我嘅小學同學! 我之前
話哩嘅暑期會組織一次BBQ, 但係我無咗件事啊! 今日佢穩我我先知原來仲
有人想去嘎.. 我以為唔會有人響應小學同學聚會`我先會唔組織! 因為我冧起
上次唱K就驚嚕~~ 組織咗好耐先得果兩丁人去! 因為咁我都驚組織嘎拉!
不過我應承妳係國慶節我會組織一次! 因為妳話讀書博都要放鬆下! 呵呵~~
我會俾妳一次BBQ嘎拉~我虧欠妳的~~ 對唔住哦!
1/ 將陪伴我度過高3階段嘅bibi
2/洗髮露&沐浴露
3/SAMUEL & KEVIN 把遮遮
4/*襪子*!
5/美白,..Mask
6/美源髮綵'' (Susan送俾佢姨媽咖!)
琴晚同Susan去咗行街! 我0地真係好經典啊,,係阿信行番去佢屋K逗畱到8點幾先走! 一人挪住盃铇冰!
哈哈! 好開心啊`我地買咗好多嘢咖多! D錢貢獻曬齣來咯~~ 我0地推動咗花都嘅經濟髮展... 好偉大哦!
不過又吾知下次行街要等到咩時候拉! 呵呵~
今日佢終于俾答復我拉`! 亦意味住我地"好番" 不過真係好番咩 / 就連我自己都吾知啊`! 我凈係想大傢見到麵無咁尷尬!
我都吾知可吾可以做到! 我都無咩信心! 不過麵咗咗始終都吾好~ 所以我先主動同佢講和! 希望真係可以做番好朋友拉!
我吾想成日都尷尷尬尬啊~~ 我已經無能力去承受哩D嘢! 如果妳問我想點,我就會講:" 好簡單咖咋! 我地隻要河水不範井水!"
始終我地都經過咗少少嘢! 我凈係吾想妳吾綵我我吾綵妳咁!
下學期就係我地個衝刺階段,如果連哩D都處理吾到仲點會有心機讀書呢? 所以我希望大傢都可以開開心心咁去完成學業!