```````
JoeyTsui
暱稱: 杰佬
性別: 男
國家: 香港
地區: 北區
最近訪客
最近沒有訪客
好友名單
2008 年 11 月 5 日  星期三   晴天


冇野做=] 分類: 未分類

呢幾日都好小功課,因為聽日開始要統測嚕

不過我仍然未溫過書,hea得1日得1日

今日呀sir都攰攰地,所以hea到6點半就返左屋企嚕

係locker見到大頭哈冬2條鎖匙留左係locker到,

特登行去粉中個公園拎比佢,做完一件好事好開心=]

大家要我咁做好事幫人,但係5好學我5溫書wo記住xp

發表時間:2008-11-05 08:00 PM  [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2008 年 11 月 4 日  星期二   晴天


冇野做=] 分類: 未分類

好野,今日又係冇功課做,今晚可以睇返籃球火=]

發表時間:2008-11-04 08:15 PM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2008 年 11 月 3 日  星期一   晴天


冇野做 分類: 未分類

好小功課,留堂都可以話係做晒,今晚終於可以早d抖=]

 

完..................

發表時間:2008-11-03 09:02 PM  [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2008 年 11 月 2 日  星期日   晴天


聽日又返學嚕 分類: 未分類

10點半起身,12點半學界,輸2球,攰,返左屋企訓

聽日又學喇,時間真係過得快>.<

發表時間:2008-11-02 08:12 PM  [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2008 年 11 月 1 日  星期六   晴天


分類: 未分類

今朝9點要補數,8點起身,同霆霆去食大快活,食食下洋,思敏都黎埋

冇幾耐我地食完就返去補數先,去到遲左d,好彩冇比人鬧

補到11點幾返左屋企,玩電腦玩到1點幾,之後落左去hea

係屋企同落去都係咁攰咁眼訓>.<5點就返左屋企嚕

返到屋企訓,訓訓訓......訓訓訓......7點起身食飯,跟住睇電視

[翡翠歌星賀台慶]好正,every露lin好正xp個show好正

完..........

發表時間:2008-11-01 09:22 PM  [ 訪客留言(8) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


最新文章
考完試喇
考試
就返學
電腦有聲喇^^
2008-12-25
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌統計
文章總數: 94
留言總數: 767
今日人氣: 0
累積人氣: 3380
網站連結
AngelaBaby~XG
JaniceMan~XG