|
|
2008 年 11 月 5 日 星期三  |
| 冇野做=] |
分類: 未分類 |
呢幾日都好小功課,因為聽日開始要統測嚕 不過我仍然未溫過書,hea得1日得1日 今日呀sir都攰攰地,所以hea到6點半就返左屋企嚕 係locker見到大頭哈冬2條鎖匙留左係locker到, 特登行去粉中個公園拎比佢,做完一件好事好開心=] 大家要我咁做好事幫人,但係5好學我5溫書wo記住xp
|
| 發表時間:2008-11-05 08:00 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 11 月 4 日 星期二  |
2008 年 11 月 3 日 星期一  |
2008 年 11 月 2 日 星期日  |
2008 年 11 月 1 日 星期六  |
| 攰 |
分類: 未分類 |
今朝9點要補數,8點起身,同霆霆去食大快活,食食下洋,思敏都黎埋 冇幾耐我地食完就返去補數先,去到遲左d,好彩冇比人鬧 補到11點幾返左屋企,玩電腦玩到1點幾,之後落左去hea 係屋企同落去都係咁攰咁眼訓>.<5點就返左屋企嚕 返到屋企訓,訓訓訓......訓訓訓......7點起身食飯,跟住睇電視 [翡翠歌星賀台慶]好正,every露lin好正xp個show好正 完.......... |
| 發表時間:2008-11-01 09:22 PM [ 訪客留言(8) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | ... | 19 | »
|
|