|
|
2008 年 11 月 11 日 星期二  |
| 好凍呀>.< |
分類: 未分類 |
好凍呀!好凍呀! 古代有小心防火!兒家我作左個叫小心嚴寒! 放學第1時間又係走佬,呢排走左好多日 拿拿林返屋企換3去百幅練波,短3短褲= ='' 仆佢個街,人地就比人打到連呀媽都5認得,我就凍到連呀爸都認5到 個鼻凍到痛,d鼻水好似瀑布咁係咁流 個鼻太小肉先到凍到痛 練完返屋企,嘩!好暖呀!!
|
| 發表時間:2008-11-11 09:19 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 11 月 10 日 星期一  |
| 周身冇力= = |
分類: 未分類 |
朝早食完果d咩傷風感冒靈,返到學校藥力發作,又攰又眼訓 第一節測econ,mc好認真去做,好似好岩咁,短答每題都正係答左是否果d,冇解釋 最後有時間剩先答返d原因,呢招追招黎 對我呢d咩都5識既人黎講,答左是否拎左1分先都好=] 第二節測maths,呀sir又話份卷易過張ws,我覺得仲難= = 放學有1日飯錢賠=]之後走佬返屋企冇留堂 |
| 發表時間:2008-11-10 10:29 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 11 月 8 日 星期六  |
| shit |
分類: 未分類 |
如題所示,shit........感冒,鼻塞,流鼻水>.< 今日係咁訓,係咁訓,今晚都5知訓5訓到-0- |
| 發表時間:2008-11-08 09:43 PM [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 11 月 7 日 星期五  |
| 放假喇=] |
分類: 未分類 |
今日正係測phy,好易=]但係有1題勁5小心,求個周界5記得除2>.< shit........... 放學2個班主任都5係到,即刻走佬去百幅練波,好耐冇練,好攰,但你好正=] 隻腳條根都5知係咪斷左定咩,接完個波發5到力,個腳腕屈5到上去 返到屋企洗cons,沖涼,食飯,玩電腦........... 聽日又要早起身返學補課>.< |
| 發表時間:2008-11-07 08:54 PM [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 11 月 6 日 星期四  |
| 統測 |
分類: 未分類 |
第1節冇野測,去左406同樹皮坐,2個男仔住埋1齊傾咸野=] 第2節測中作,慢慢做,岩岩作左600字比佢 放學去左圖書館hea到5點先返落去留堂,其實係到訓 呀sir話有野做,所以留到6點就放左人嚕,之後返屋企 今日係打咁多,88............ |
| 發表時間:2008-11-06 07:16 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | ... | 19 | »
|
|