```````
JoeyTsui
暱稱: 杰佬
性別: 男
國家: 香港
地區: 北區
最近訪客
最近沒有訪客
好友名單
2008 年 11 月 11 日  星期二   晴天


好凍呀>.< 分類: 未分類

好凍呀!好凍呀!

古代有小心防火!兒家我作左個叫小心嚴寒!

放學第1時間又係走佬,呢排走左好多日

拿拿林返屋企換3去百幅練波,短3短褲= =''

仆佢個街,人地就比人打到連呀媽都5認得,我就凍到連呀爸都認5到

個鼻凍到痛,d鼻水好似瀑布咁係咁流  

個鼻太小肉先到凍到痛

練完返屋企,嘩!好暖呀!!

發表時間:2008-11-11 09:19 PM  [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2008 年 11 月 10 日  星期一   晴天


周身冇力= = 分類: 未分類

朝早食完果d咩傷風感冒靈,返到學校藥力發作,又攰又眼訓

第一節測econ,mc好認真去做,好似好岩咁,短答每題都正係答左是否果d,冇解釋

最後有時間剩先答返d原因,呢招追招黎

對我呢d咩都5識既人黎講,答左是否拎左1分先都好=]

第二節測maths,呀sir又話份卷易過張ws,我覺得仲難= =

放學有1日飯錢賠=]之後走佬返屋企冇留堂

發表時間:2008-11-10 10:29 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2008 年 11 月 8 日  星期六   晴天


shit 分類: 未分類

如題所示,shit........感冒,鼻塞,流鼻水>.<

今日係咁訓,係咁訓,今晚都5知訓5訓到-0-

發表時間:2008-11-08 09:43 PM  [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2008 年 11 月 7 日  星期五   晴天


放假喇=] 分類: 未分類

今日正係測phy,好易=]但係有1題勁5小心,求個周界5記得除2>.< shit...........

放學2個班主任都5係到,即刻走佬去百幅練波,好耐冇練,好攰,但你好正=]

隻腳條根都5知係咪斷左定咩,接完個波發5到力,個腳腕屈5到上去

返到屋企洗cons,沖涼,食飯,玩電腦...........

聽日又要早起身返學補課>.<

發表時間:2008-11-07 08:54 PM  [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2008 年 11 月 6 日  星期四   晴天


統測 分類: 未分類

第1節冇野測,去左406同樹皮坐,2個男仔住埋1齊傾咸野=]

第2節測中作,慢慢做,岩岩作左600字比佢

放學去左圖書館hea到5點先返落去留堂,其實係到訓

呀sir話有野做,所以留到6點就放左人嚕,之後返屋企

今日係打咁多,88............

發表時間:2008-11-06 07:16 PM  [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


最新文章
考完試喇
考試
就返學
電腦有聲喇^^
2008-12-25
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌統計
文章總數: 94
留言總數: 767
今日人氣: 1
累積人氣: 3376
網站連結
AngelaBaby~XG
JaniceMan~XG