|
|
2008 年 11 月 22 日 星期六  |
| 有收獲 |
分類: 未分類 |
行左成日mk,得1件獵物,洋,豪,健佢地打左好多獵物 諗住買nike短shrit架,點知冇咩心水 最後買左件puma 短shrit,冬天減價減到$99....正=] 返屋企時打算去大圍拎百達通,7點岩岩去到,點知佢就話要關門,仆佢個街
|
| 發表時間:2008-11-22 11:59 PM [ 訪客留言(8) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 11 月 21 日 星期五  |
2008 年 11 月 20 日 星期四  |
| 就放假喇=] |
分類: 未分類 |
聽日星期5喇,話咁快又放假喇=] 星期六,日一定要出mk同sogo行街街睇衫衫,如果5係就冇咩機會架喇 午飯上左5樓幫LM打排球,著住皮鞋打,整到個地黑晒, 比賓周wai知道左點我去拖地,一邊拖一邊唱勁歌金曲 冇咩人見到xp,比人叫拖地覺得冇乜野,因為覺得值得XD 仲有1個月就x'mas party喇,屌佢,聽講5比著便服wo,要著校服/pe衫wo= = 仲有1個幾月就聖誕節喇,未諗好24定25出去睇燈飾=[......
(閱讀全文) |
| 發表時間:2008-11-20 08:04 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 11 月 19 日 星期三  |
2008 年 11 月 18 日 星期二  |
« | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ... | 19 | »
|
|