|
|
2008 年 11 月 29 日 星期六  |
| 打機日 |
分類: 未分類 |
今日訓到12點幾先起身,正=]日日可以咁樣就好嚕xp 成日都係到打機,正一垃圾電腦黎=[好想快d換機呀 打到悶想搵人打波都冇人打= =好悶呀
|
| 發表時間:2008-11-29 10:20 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 11 月 28 日 星期五  |
| 放假喇=] |
分類: 未分類 |
好野,一個星期咁快又過左喇,又可以放日日隻喇=] 雖然2日並5多,但係都好過冇呀麻=] 放左學去左ppk屋企玩L4D,真係幾正,最衰我部機廢玩5到=[ 7點返屋企食飯之後去打波,好凍呀,個鼻凍到痛,手掌凍到彊晒= = 10點幾打完返屋企,沖涼>qooza>打機 |
| 發表時間:2008-11-28 11:28 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 11 月 27 日 星期四  |
2008 年 11 月 26 日 星期三  |
| 垃圾電腦 |
分類: 未分類 |
呢部正一係垃圾電腦黎架,又舊又慢 呢幾日係到言究L4D,就係因為部腦太廢整左好耐= = 整左咁耐都未玩到>.<我要砌機,我要砌機 |
| 發表時間:2008-11-26 09:42 PM [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 11 月 24 日 星期一  |
| 冇野打 |
分類: 未分類 |
今日好攰,堂堂都恰眼訓,訓訓下又比人叫醒,shit>.< 冇野打嚕,仲有功課要做,記得留cm呀,88......... |
| 發表時間:2008-11-24 08:30 PM [ 訪客留言(8) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | ... | 19 | »
|
|