```````
JoeyTsui
暱稱: 杰佬
性別: 男
國家: 香港
地區: 北區
最近訪客
最近沒有訪客
好友名單
2008 年 11 月 29 日  星期六   晴天


打機日 分類: 未分類

今日訓到12點幾先起身,正=]日日可以咁樣就好嚕xp

成日都係到打機,正一垃圾電腦黎=[好想快d換機呀

打到悶想搵人打波都冇人打= =好悶呀

發表時間:2008-11-29 10:20 PM  [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2008 年 11 月 28 日  星期五   晴天


放假喇=] 分類: 未分類

好野,一個星期咁快又過左喇,又可以放日日隻喇=]

雖然2日並5多,但係都好過冇呀麻=]

放左學去左ppk屋企玩L4D,真係幾正,最衰我部機廢玩5到=[

7點返屋企食飯之後去打波,好凍呀,個鼻凍到痛,手掌凍到彊晒= =

10點幾打完返屋企,沖涼>qooza>打機

發表時間:2008-11-28 11:28 PM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2008 年 11 月 27 日  星期四   晴天


留堂 分類: 未分類

今日放學留堂做數做到7點,做左咁耐先做得幾題數>.<

真係超難做囉,勁難= =仲有3題未做,5打嚕,88

發表時間:2008-11-27 09:20 PM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2008 年 11 月 26 日  星期三   晴天


垃圾電腦 分類: 未分類

呢部正一係垃圾電腦黎架,又舊又慢

呢幾日係到言究L4D,就係因為部腦太廢整左好耐= =

整左咁耐都未玩到>.<我要砌機,我要砌機

發表時間:2008-11-26 09:42 PM  [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2008 年 11 月 24 日  星期一   晴天


冇野打 分類: 未分類

今日好攰,堂堂都恰眼訓,訓訓下又比人叫醒,shit>.<

冇野打嚕,仲有功課要做,記得留cm呀,88.........

發表時間:2008-11-24 08:30 PM  [ 訪客留言(8) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


最新文章
考完試喇
考試
就返學
電腦有聲喇^^
2008-12-25
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌統計
文章總數: 94
留言總數: 767
今日人氣: 0
累積人氣: 3377
網站連結
AngelaBaby~XG
JaniceMan~XG