```````
JoeyTsui
暱稱: 杰佬
性別: 男
國家: 香港
地區: 北區
最近訪客
最近沒有訪客
好友名單
2008 年 10 月 31 日  星期五   晴天


放假喇=] 分類: 未分類

好野,又放假喇=]放學冇留堂,去左練波,練到7點返屋企,好攰.......

聽朝9點要返去補數,補2粒中>.<又要咁早起身= =5制呀!!!

打完..............

發表時間:2008-10-31 10:41 PM  [ 訪客留言(7) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2008 年 10 月 30 日  星期四   晴天


留堂走佬 分類: 未分類

           留堂走佬(完........)

發表時間:2008-10-30 08:12 PM  [ 訪客留言(8) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2008 年 10 月 29 日  星期三   晴天


冇野做 分類: 未分類

次次用洗潔精洗完手再洗cons之後第2日帶落去隻眼果下好似比野乸咁,好似有洗潔精入左眼咁

5知係呼隻手洗得5乾淨,但係已經洗得好乾淨,乸到隻眼紅左,好似喊完黎咁= =

反思冇做過野狂訓狂比ms叫醒,好煩>.<今日放左學又係留堂

sir冇返,ms去左開會,hae下玩下出去行下,再hea下玩下出去行下,冇做過野

數學比左1個星期比我地做2課,果到差5多成80條,做死人咩

好彩聽日冇野交姐,仲要有pe......

(閱讀全文)

發表時間:2008-10-29 08:06 PM  [ 訪客留言(7) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2008 年 10 月 28 日  星期二   晴天


分類: 未分類

                   

                                                                                                 

                          玩又係錢,食又係錢,咩都係錢呢個世界咩都係錢,冇錢咩都5店!

 

    ......

(閱讀全文)

發表時間:2008-10-28 10:12 PM  [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2008 年 10 月 26 日  星期日   晴天


聽日又返學嚕 分類: 未分類

老豆一落黎香港就霸左我部腦黎睇波,所以琴晚冇打到blog

琴日係屋企悶左成日,冇街出,冇做功課,正係聽歌睇電視

日本東北咁過際---龔嘉欣(好正)

27-10-2008

琴晚聽新香蕉聽到2點訓左,11點起左身

電腦,msn,聽歌,打機,qooza,功課,今日就係咁過

好彩聽日得英文,可以慢慢做,但最緊要快

 

 

 

發表時間:2008-10-27 01:59 PM  [ 訪客留言(12) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


最新文章
考完試喇
考試
就返學
電腦有聲喇^^
2008-12-25
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌統計
文章總數: 94
留言總數: 767
今日人氣: 1
累積人氣: 3379
網站連結
AngelaBaby~XG
JaniceMan~XG