|
|
2008 年 12 月 6 日 星期六  |
2008 年 12 月 3 日 星期三  |
| 洗機 |
分類: 未分類 |
今日終於洗機喇=] 洗完訓機快左好多,好正=] 點知冇聲= =5知咩事,5知邊度出事= = 得個驅殼,冇靈魂=[ |
| 發表時間:2008-12-03 10:45 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 12 月 2 日 星期二  |
| 打機 |
分類: 未分類 |
呢排要搞開放日果d野,2個班主任都5得閒,又5洗留堂=] 又去左ppk屋企打機,今次打個新地圖,超難打,又5熟個地圖,好快就死左嚕 打到6點半佢呀媽返黎嚕,我就更係拿拿林著草走啦 |
| 發表時間:2008-12-02 10:34 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 12 月 1 日 星期一  |
| 5洗留堂=] |
分類: 未分類 |
好野,今日5洗留堂,去左ppk屋企打L4D,隻game好正 d喪屍成炸咁黎,係咁狗係咁殺好有快感 打到最尾果關差5多7點嚕,打到去大佬,個大佬都冇咩咁勁的 點知我企左係條邊到比佢一拳打過黎打到我飛落街趺死左= = 咁就game over喇=[ 岩岩好7點就返屋企嚕,88 |
| 發表時間:2008-12-01 09:27 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 11 月 30 日 星期日  |
| 悶 |
分類: 未分類 |
今朝10點幾就起左身嚕,冇電視睇就打機 打到悶3點落去打波,打到7點返屋企食飯嚕 食完恰一陣,訓醒睇掌門人,又可以笑餐死=] 睇完沖涼做功課嚕,好彩聽日英文得news cut交 好易做,因為求奇作d垃圾比佢xp |
| 發表時間:2008-11-30 09:02 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | ... | 19 | »
|
|