|
|
25*JANUARY,,07♥
' * 忘記我也是無壞♥ ? |
好嘟憎屋企,,咩都鬧鬧鬧'''
唔係鬧就係摑//食嘟大``}
細佬係咁你唔去鬧...
係都要鬧我*]\
你係咪ON嘟GA*???
我超唔GUR你地LOR'''
咩事AR依家,,,
成日話我D FD壞...
話我跟壞左`
係又點AR??
我D FD唔壞都俾你地講到壞LA...
咁你地冇哂左FD會點AR.....
咩都係我錯*
我D成績好左,,
你地一句野都冇講...
你地想點AR??
成日攞我同人比...
人地點人地事,,
關我咩事AR/*-
如果我因為咁而去自殺...
你地要記住你地所做過GE野*
我要你地後悔一世ARRRR,,,

| |