|
|
31*JANUARY*07♥♥♥
' * 忘記我也是無壞♥ ? |
哎AR''
好耐都冇正正式式咁打過一篇DAIRY LUU*
日日朝早都唔想返學...
都唔知返學為咩''
身邊最好GE朋友都好似慢慢疏遠左,,
可能係我GE問題*
點解,,,連自己最好GE密友都唔重視自己''
或者已經有人代替左我GE位置''
有陣都會諗下如果自己突然消失左''
D人會幾時先發覺呢...
呢樣我真係唔知,,,
我已經好努力咁挽回我地GE友誼''
可惜你GE一句說話都令到我好失望,,,
你可能會話我敏感...
可能會話我對你冷淡左,,,
每當嘟嘟唔係度,,你先會搵我*
我只係唔想做{代替品}...
希望你會明白..
今日同車車打令去左2%同奥海城睇衫衫,,,
好開心*6點幾開始先返屋企*
點知,,,,,,,
我竟然蕩失路=口=''
行左我好耐,,好想喊t^t'
好驚AR,,,下次我唔會咁黑一個人返屋企,,,-333-*
唉*失敗!

| |