|
|
07*FEBRUARY*07♥
' * 忘記我也是無壞♥ ? |
今日放左學之後同BLUE BLUE打令去左油麻地,,,
一去到球場就見到一個好得意GE令仔''
我爆想識佢AR'''哈哈哈*
不過我緊係冇問佢攞電話LA,,,
佢同佢個FD一直望住我地*
好搞笑*-33333-;;
之後就急急腳咁去左一個我從來都唔知有呢條街GE街*______上海街*
買整蛋糕&豬古力GE東東*
俾BLUE FAKE起哂*
問路_____唔敢問`
行行下又去到BOR''
我地好傻AR*
我地唔識路去甜品烘焙專門店...
BLUE 就打去1083問LA''
[[喂''唔該,,請問............係邊到......''哦''小姐..係安美大廈8/F....哦,,唔該]]<--引用BLUE的*
點知原來間野就係我地對面,,=3333=*
我地係{眼大睇過龍的迷途小羔羊}哦*!!
買左好多多*同埋行到腳都斷,,xD*
買完好好好肚餓*
去左SEVEN買左魚蛋''
我地2個餓鬼肚餓到傻左*=]
就係咁_____我D錢錢就咁花光了!`
然後本來諗住乖乖的回家去了,,,,
BLUE想去一間糖糖店,,
行完好耐去到間店係`CLOSED''
我地仲諗住行返屋企*
但基於一個{懶}字...''我最終明智地選擇左搭車>3<'''
我發覺油麻地係一個OKAY恐怖GE地方''
D 中年AR伯同D男生好鬼中2 SCAN 我地*
仲有_______
佢地D眼神係好嘟的*
BLUE BLUE 係咁捉住我隻手唔放*-333-*
下次去GE話要帶個男仔去SIN得*
________________________________________________{迷路的小豬}KEE*

| |