今日好熱又好潮溼,,, 行到我成頭汗...
Maths堂 唔係幾識做... so 一直係到呆坐/.\
中文堂 又係個人短講... 同埋小組討論 (小組討論有我份 不過講得2句野 唔知仲有咩好講 同組果d又係到駁黎駁去)
英文堂又係係咁做d Oral既w.s (不過今次係同格離位互講... so大家都係傾計多嫁啦 仲同心怡係到偷食紫菜 )
食完飯1:50 通識小測 ... 因為冇溫過 唔係幾識答 都係乜都寫一餐 (一定要開始+油努力啦!!!)
上埋I.S就放學 今日好似過得好快咁...放學同 吳a仲有張+敏一齊放 又買左雪糕食^0^*
|