今日上體育堂跑9分鍾呀 @@! 呵呵 ... 我地班跑先... 一開始我就不斷咁跑冇停過...帶頭 死人吳a係咁係到叫:吳家儀唔好跑咁快啦!
一共跑左17個圈呀 ! 好開心 之後到吳a果班跑...但我就好好人咁叫反佢:吳雪丹跑快d啦 ! 結果佢就同我一樣跑左17個圈啦...
到上中文堂...(都知今日要個人短講嫁啦... 抽6個人出黎講... ) 點知到第5題抽中我... 但我只係準備左第6題d野... 不過好彩羅子聰岩岩同我相反(佢做左第5題...冇做第6題...so miss俾我地調轉 ^v^ 不過到我講過陣 因為緊張...整到連自己寫左d乜都唔清楚...攪到講到勁慢...又er黎er去... 最後都係講唔完/.\ 不過總算講左 下次唔洗再出黎講... 不過仲要小組討論
今日又要落禮堂... 到5點幾先放 我同心怡.吳a一齊反屋企... 仲食左雪糕添 今日呀媽幫我拎左張sim卡去整呀^^... 終於有得用反啦
不過一開機就收到交電話費既sms $107...
|