今日本身同linlin話去唱早k...之後就去mk 都係冇去到...
之後打機...打打下又話去唱kkk (其實係我自己突然好想唱^^)
linlin慢吞吞,,, 又要上佢屋企 等到4點先去搭車車... 我地諗住如果話60蚊唔唱... 點知64蚊...不過都係唱左
+埋食野 雖然佢話6折但係 埋單每位69蚊 唔見得俾平時左/.\
唱完就去左食許留山 好味!!! 不過d汁彈到見3有印 >333<''' (黃色一點)
之後就反左屋企啦 ^v^*