**********************************************************************
今日終於都開左blog啦 ... 開心^^
今日係復活假最後一日... 但d功課就冇陏過...係咪好勁呢...呵呵
唉! 玩左10日都未點過同讀書有開既野- - ''' 真係好慚愧 ...
4月15日係新既開始... 真係要發奮圖強咁讀書啦^^*
**********************************************************************
|