唔知呢排攪咩! 硬係覺得有d黑氣係附近 - -...
上星期多手得濟係到亂整電話... 攪到張sim卡鎖左- -+ 要呀媽拎去整先有得用...(攪到依家冇得用電話/.\)
可能有人sd左好多sms俾我嫁啦>''< 咁耐都冇覆佢一定好擔心...
今日午息聽到羅淑淑佢地講體育堂要跑9分鐘... 真係好驚訝' '' 姐係我聽曰都要跑呀!!!
+油+油+油 ... 放左學諗住可以快d反屋企 點知又要TSA... 不過呢個上上下又覺得唔錯嫁啵^v^*
落到cantin 吳a. mei.月容佢地死都話要睇埋排球先走... 之後我就同心怡 偷偷走左^...^ 仲落毛毛雨添...我地邊行邊講野(係咁笑)...又要勁快咁行
攪到好似好趕時間咁...呵呵
|