| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2010 年 10 月 8 日 星期五  |
2010-10-08  |
分類: 未分類 |
煲左7集LUCKY STAR,,
薄櫻鬼第1集KO;
緋色戀KO;
掉左超多坑=/////=
真正既我番來喇~~~~~~~~~~YEAH 55<
毅進要+油啊!!!!!----->我
嘻嘻**
5知,,,,我做5做到天然呆呢??
約左樂樂下星期2去韓燒''
點算好啊,,,,好緊張也我=[
話晒咁耐冇見,,,,,
我驚我太開心會抱住佢,,,,
=口=(幻想中......
我5要變GL啊~~~~~><
訓.
|
2010-10-06  |
分類: 未分類 |
又累又眼訓=-=
今日好險比巴士撞到,,上樓梯差錯腳好險爆頭,,
唉,,,,,,,
早知就5咁急,,,,
快又比人嘈;慢又比人嘈,,,
以後做野都係慢好過快/^\ |
2010 年 10 月 3 日 星期日  |
2010-10-03  |
分類: 未分類 |
多謝文哥^^
屎忽仔**
相似度70%

我要買褲/=\,,, |
2010-10-02  |
分類: 未分類 |
塊面好似冰皮既北京狗,,,
呵呵呵.....
明天aiko在日本回來喇~~~~~~~
很久不見了/=\
昨晚學了2句韓文,,,
用左15min,,,
ma,,,,真係1隻字3個音=-=
哈哈哈,,,
野餐* |
2010 年 10 月 1 日 星期五  |
2010-10-01  |
分類: 未分類 |
哇哈哈哈哈,,,,,,
''我結'' 追到最新果集喇!!!!!! -->100925''
100918 <--哩集超爆笑,,,係特輯來的;;
s0,,冇追開都可以睇^^
真係笑到我肚都穿>33<
由其是鬼屋果PART=]]
我真係無言喇~~~(拍台)
笑爆咀~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
一定要睇啊!!!!
PPS [=W=] v 
今日連上2節日本語,,,超讚呢---------/
最開心了```
|
« | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | ... | 27 | »
|
|