煩煩煩...(心
あなた ここに 来て 私を 待っている
KYOKObI
暱稱: YaN仔;'\\*
性別: 女
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
2010 年 8 月 3 日  星期二   晴天


2010-08-03 分類: 未分類

 

正常生活就到喇,,
冇得再訓到三四點...
沒法子~~
為了部notebook*^*

感謝幾位某人,
能在我最悲觀的時候帶來些歡樂''

幹嗎d悲觀全部出番晒黎/=\



2010 年 8 月 2 日  星期一   晴天


2010-08-02 愉快 分類: 未分類

 

琴晚去左個小學聚會,,
其實系有個同學要去外國所以出黎聚聚*

感覺吾錯喔,,
大家都冇嘜大變化...^^

5年後既大家會系點呢??
 



2010 年 7 月 29 日  星期四   晴天


2010-07-29 分類: 未分類

 



2010-07-29 分類: 未分類

 

1個寧靜既下午,,
好適合反思一下.

哩幾日發生左好多事,,
感覺個人好攰....

要煩好多錢銀既野;
鞋又未買;
件T又未買;
又要搵番工張白卡;
雪櫃d P0ckY又比人食晒;

好煩啊~~~~~!!!!!!!!!!!

點解永遠都系咁?
最重要既時候至咁多野煩......
好燥也/=\

其他野吾緊要,
我最想就系搵番張卡...
又冇左果段記憶w0w.
煩煩煩煩**

諗諗下,
我系ar ken我米好kai囉?
自high咁做fation show比barbie睇......



2010 年 7 月 27 日  星期二   晴天


2010-07-27 疲倦 分類: 未分類

 

攰死我喇,,
都吾明去2日1夜camp點解可以攰到咁=-=
唉.....
好後悔帶咁多野;
好後悔冇用防曬;
好後悔冇好好保護自已;
好後悔啊><

太過份喇!
搞到人家成條蜜糖腸咁~~~
好討厭也*

誇越左2個山頭,
去個黃石碼頭都咁困難/=\
見識過真正既蜘蛛(汗
見識過比自已高既叢林(汗汗

aR~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

煩。

番黎去左老哥的家..
太刺激喇喪屍'']
無雙好正斗耶^*^/////


i love green tea(心)



最新文章
2011-09-13
2011-08-10
2011-07-06
2011-06-27
2011-06-23
文章分類
全部 (132)
好友名單
網站連結
尚無任何連結
日誌統計
文章總數: 132
留言總數: 427
今日人氣: 7
累積人氣: 2800