好熱好熱好熱好熱好熱好熱 充實既生活''
動漫節都咁熱既話點算好/=\
今年真系好冇恆心, 好似嘜都未搞咁.
唉。
攰死人喇. 今日開始拍mv. 1個有關毒品既mv. 其他就等製成品出爐先詳列吧~~
身為女主角既我, 今日實在太得閒喇.... 未有我份''
所以呢~~~~ 我就無聊咁影相喇^^ 電話影吾好咁多要求=]
擺少少啦'
有邊個會吾認得佢?^^
粉紅鴨鴨好可愛* 取自地下青協;
d樽我擺架..
雖然吾太靚/=\
估下系邊到??
點解今日天公不造美... 竟然落左成日雨.... 難得人家咁好心情去私影.... 唉 唉 唉!
aiko今日系日本番左黎啊>< 比左盒坐過飛機既p0cky我''
原來,, 去過日本..真系會有日本樣. 我要快d去到,番黎做日本妹=w=
就黎開學喇* 吾知lunch有冇機會一齊呢?
囧 薄櫻鬼好爆喇... 第一季既結局喊到我/口\ 好感人啊!! 好心痛啊!!
又發神經咁去左借漫畫,, 好似好耐冇睇咁... 跟本就系*
星期日去大航睇下先. 暑假要去旅行><
說得對, 即使月亮再美,也不是我能所擁有的。