煩煩煩...(心
あなた ここに 来て 私を 待っている
KYOKObI
暱稱: YaN仔;'\\*
性別: 女
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
2010 年 7 月 24 日  星期六   晴天


RED Ant@荃灣廣場 開心 分類: 未分類

 

見到有個袋超靚,
幾鐘意*

肥左喇
去完甜品自助餐''
影左d相.

荃灣廣場個洗手間既洗手盤既設計幾可愛...
第1眼見到O 左=v=

 



2010 年 7 月 21 日  星期三   雨天


2010-07-21 愉快 分類: 未分類

 

冇打幾日,,
星期1晚系老哥的家吃了很多很多東西.
老哥你對我實在太好了,,,,
小妹都吾知點回報你也~~~~
哈根大師的綠茶味ice ><
半條蒼魚=5=
搞到我好似清道夫咁....
多謝招待*

落緊雨啊而+

是說抽筋抽死了/=\

愈睇愈覺得小吉扇好可愛^^

SS服到了..
系時候要接回家A=A

累了,,
訓多陣。



2010 年 7 月 18 日  星期日   晴天


2010-07-18 分類: 未分類

 

呼~~~~~

老娘好攰,,,,,,,

可能訓得吾夠也.........

今日去左睇鐵血戰士S.

有嚇到我既位''

可能初初有d吾明講嘜,

開頭有d瞌眼訓/=\

不過我有打不死的精神a=a(oh yeah~~~~

 

應該差吾多病架喇^^

 

 

SS套服快d到!!!

閃去傾陣電電就訓=]



2010 年 7 月 14 日  星期三   酷熱


2010-07-14 愉快 分類: 未分類

 

好耐冇見喇
好耐都未試過夜晚打q00za、0n msn /^\
好掛住大家也~~!!!!!

今日朝早有班仔黎整c00kies
黃寶儀帶住既f.1仔
好開心佢地請我食左塊.
吾錯吾錯*

晏就都重有人黎整餅.
系第二班黎架~
水果食達<---吾識打><
可惜既系....
我吾夠班柴狼搶,,,
冇得食/=\

d衰人蝦我''
噴我野紅茄......
明知陣味好好好好xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx臭=[
唉。

 

放長線,
吊小魚;
呵呵呵呵呵;

 

基本上吾洗理我打既日文,
因為我上堂無聊冇野做打既...
所以冇咩意思^*^


2010動漫節我黎喇!!!!(飄



2010 年 7 月 12 日  星期一   晴天


2010-07-11(相) 愉快 分類: 未分類

補回今日少部份戰利品的相

 

超可愛的鬆弛熊*

 

 

薑餅仔''

m記架~~~

為左佢..我食左個開心樂園餐^^

 

 

系信和樓上間專門店到買既水樽.

 

 

人生第一杯星巴克



最新文章
2011-09-13
2011-08-10
2011-07-06
2011-06-27
2011-06-23
文章分類
全部 (132)
好友名單
網站連結
尚無任何連結
日誌統計
文章總數: 132
留言總數: 427
今日人氣: 2
累積人氣: 2788