好耐冇見喇
好耐都未試過夜晚打q00za、0n msn /^\
好掛住大家也~~!!!!!
今日朝早有班仔黎整c00kies
黃寶儀帶住既f.1仔
好開心佢地請我食左塊.
吾錯吾錯*
晏就都重有人黎整餅.
系第二班黎架~
水果食達<---吾識打><
可惜既系....
我吾夠班柴狼搶,,,
冇得食/=\
d衰人蝦我''
噴我野紅茄......
明知陣味好好好好xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx臭=[
唉。
放長線,
吊小魚;
呵呵呵呵呵;
基本上吾洗理我打既日文,
因為我上堂無聊冇野做打既...
所以冇咩意思^*^
2010動漫節我黎喇!!!!(飄
|