好悶啊....
早知理得生定死都滾去理大
邊個會知我對自已咁好...只系喉嚨痛都吾出街
有點邪惡><
無聊死
好難得咁完成左Autumn
一直都尤疑緊 攻吾攻小獅好,
之不過攻完之後既我 後悔了!
果然吾系我果種類型....
對我講 我愛你既時候,冇感覺 =-=
我十分認同師生戀刺激,
之不過對方系小獅哩類既話.....我無言(汗
跟住轉移去完成Spring
果刻我決定吾攻哉太
吾知點解攻羊君用左半個鐘咁快`
吾太有感覺....
起碼好過小獅吧。
始終吾太有愛...攻既過程都冇嘜特別事
回想起攻錫也同龍之介既時候,
真系哎到喉嚨痛=5=
期待Winter出漢化*
整理一下上半年既坑)
說起話來開始有點沉悶。 |