煩煩煩...(心
あなた ここに 来て 私を 待っている
KYOKObI
暱稱: YaN仔;'\\*
性別: 女
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
2010 年 3 月 30 日  星期二   清涼


2010-03-30 愉快 分類: 未分類

 

今日遲左起身,
食完海皇就滾左番去.
都冇嘜心情去溫.....唉.
hea 下hea 下咁就幾粒鐘.
系到玩黑板囉.
又幾好玩~~~
有影相,,
不過未入電腦 後補啦''

今鋪你荷包真系穿左喇^^
嘻嘻嘻...
吾會怪我呱?)

我系米太遲買呢??
月尾收晒書=-=

買左個吉家家下午茶雞飯回家當晚飯.
而+好飽=5
 



2010 年 3 月 26 日  星期五   晴天


2010-03-26 分類: 未分類

 

唉.....
好難受...
難受左成日.
由朝早眼濕濕到晚咁.

朝早好險比miss謝d說話破左,,
睇到好多哩5年既回憶,
掛住笑都吾記得喊''

最衰都系個筒,
玩玩玩,
搞到相機好快冇電\=/
不過都影左好多相相><
多左個第3者我UnHappY(淚
可惡)
一諗到冇左哩個咁美好既校園生活,
有點感觸tim*

放長線,釣大魚...
吾記得落料=]
啊哈哈哈哈哈哈哈
睇住黎la~~~~~
我要令你地改觀=5

要保持聯絡...。

 



2010 年 3 月 24 日  星期三   晴天


2010-03-24 愉快 分類: 未分類

 

今日出去超好笑..
一直都系到講去玩既野.
啊哈哈哈哈哈哈~~~~~~

去左無印買重要物品=_+
(你死定了)

哩幾日都不停咁RE T0day,
恐怕會喊....
時日無多咁喇,
最後2日,
幫我寫過野既人.
可以既話請同我合照張><(跪

只要懷著考完試就有得玩既心情,
一定會好快過。

心情,
好沉重...''

我想要班相喔=0=///
 



2010 年 3 月 22 日  星期一   晴天


2010-03-22 開心 分類: 未分類

 

今日過得好快樂...
咁 就1日喇''

今日影相企到好攰...
條腰就斷喇/=\
原來可以企到咁鬼多人.
我覺得好壯觀=-=
感覺...
我所認識既人一次過聚集晒系禮堂,
搞到我諗到好多野A=A
漏左朵殘花系果面'']//(揮手
有高高在上既feel~~~~

系粉場餵蚊...又吸..
講左超多k形既話題啊=口=
爆笑死*
我個腦會因此而壞死架\=/(反桌
嘻嘻嘻嘻嘻嘻嘻嘻嘻嘻嘻...[下刪千字...]
我好期待果日既來臨^^

日子無多喇..
要好好珍惜啊朋友們。



2010 年 3 月 20 日  星期六   晴天


19~20 2日1夜牡羊camp 開心 分類: 未分類

 

去完個2日1夜既camp,,
得著又多左喇''

19號晏就去左大埔海濱公園,
d海風都幾正下.
雪條~雪條~~

個camp都算偏左d,
要落山行好耐好耐...(某人試過)至有車搭.
夜晚果到bbq幾好,
風涼水吾知冷吾冷=]
不愧以前系女童軍..學到既野好有用啊><
金菇金菇好味*
原來阿山(懶得打全名)燒棉花糖好掂.....
外脆內軟架.入口即溶~~~
今鋪吾做fans都吾得啦''

好似十一二點左右,
差吾多成班人都去左公園仔到吹水.
d設施真系新奇又有趣.
d男仔玩得超happY咁^^
千秋好玩啊...
可惜吾敢太高(汗

成班人同埋d社工一齊坐系到吹,
對大家了解多左.
我真系冇睇錯,
雖然個個既款都好似好壞..
但其實個個都系好好人.

番到房搞掂d野,
諗住訓點知坐左系到吹水=-=
哇哈哈哈哈哈哈
真系好笑.
3點幾至滾去訓。
咁夜訓米搞到吾知醒囉///////

我幾鐘意玩果d信任game.
雖然好q攰=-=
之不過大家互相幫助.
就因為認識得耐,了解對方,至可以正確咁分配位置`

 

 

真系.
玩得好開心。



最新文章
2011-09-13
2011-08-10
2011-07-06
2011-06-27
2011-06-23
文章分類
全部 (132)
好友名單
網站連結
尚無任何連結
日誌統計
文章總數: 132
留言總數: 427
今日人氣: 0
累積人氣: 2769