去完個2日1夜既camp,,
得著又多左喇''
19號晏就去左大埔海濱公園,
d海風都幾正下.
雪條~雪條~~
個camp都算偏左d,
要落山行好耐好耐...(某人試過)至有車搭.
夜晚果到bbq幾好,
風涼水吾知冷吾冷=]
不愧以前系女童軍..學到既野好有用啊><
金菇金菇好味*
原來阿山(懶得打全名)燒棉花糖好掂.....
外脆內軟架.入口即溶~~~
今鋪吾做fans都吾得啦''
好似十一二點左右,
差吾多成班人都去左公園仔到吹水.
d設施真系新奇又有趣.
d男仔玩得超happY咁^^
千秋好玩啊...
可惜吾敢太高(汗
成班人同埋d社工一齊坐系到吹,
對大家了解多左.
我真系冇睇錯,
雖然個個既款都好似好壞..
但其實個個都系好好人.
番到房搞掂d野,
諗住訓點知坐左系到吹水=-=
哇哈哈哈哈哈哈
真系好笑.
3點幾至滾去訓。
咁夜訓米搞到吾知醒囉///////
我幾鐘意玩果d信任game.
雖然好q攰=-=
之不過大家互相幫助.
就因為認識得耐,了解對方,至可以正確咁分配位置`
真系.
玩得好開心。 |