煩煩煩...(心
あなた ここに 来て 私を 待っている
KYOKObI
暱稱: YaN仔;'\\*
性別: 女
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
2010 年 3 月 12 日  星期五   寒冷


2010-03-12 愉快 分類: 未分類

 

=5=
琴日冇打.
講真.
Alice in W0nderland對我黎講真系好正.
我好鐘意瘋帽.
比我睇多次我都會睇''

好想買晒3集把仔達人\=/
好想睇晒啊~~~

琴晚第一次同正方形共事,
發覺....原來不合.
笑吾出既gag.
哈 哈 哈 =-=
煩人死了!
會燥底''
都系阿君、阿祈好d*

期待星期6既中大'']/
星期日等我同我家的女人共渡歲月...



2010 年 3 月 6 日  星期六   酷熱


[ 此日誌受密碼保護 ] 分類: 未分類

請輸入瀏覽密碼:   ( 提示:-- )


2010 年 3 月 3 日  星期三   陰晴不定


Hey!Say!Jump--(主涼介 感動 分類: 未分類

 

哇><
大鍋喇今次...
搵下片仔睇,
一睇就花痴全開=5=


新曲:R0me0 & Juliet

我既R0me0啊~~~~~

 

 

アジアの夜

哩首歌都算耐,
冇記錯應該系涼介第1首s0l0
就系哩首歌,令我上釣><(心)
實在太誘人喇!!!!!!!!
可惜哩套服吾靚,
比較舊既節目果套就靚~~~~
哩套太花花喇''

 

 

 

moonlight

第2首s0l0
隻舞睇極都咁好睇~~~~
永遠都系清晰版好睇d''
臨尾另轉面果下中左箭><

 



2010-03-03 愉快 分類: 未分類

 

哇哈哈哈哈哈哈哈哈哈.....
果然不出我所料''
點解會咁.....
我接受吾到.....
抬吾起頭做人咁`

唉.....
話說我阿哥終於番工喇!!!!
大喜訊啊  同伴們><
(重有包紫菜肉鬆米果未食^^

到底幾時睇戲好呢?幾時唱k好呢??

xx飄香d野飲幾好,
吾錯吾錯.
搭巴士番去時重見到小學同學.

死啦...
點解粒藍牙耳機用吾到既....
連左線都聽吾到歌...
唉''
簡直就系一場歡喜一場空。

呵呵呵,
我等硬你既朱古力啊=5=
親愛既(嘔..中)韻仔~~~~~
為左你...(盒朱古力)我會努力去馬!!!(汗

聽日去多次十蚊店買野先,
為左証明我對妹妹既愛有幾深,
我特登吾去wEllc0me買,
遠水路去十蚊店買><
做咁多野,
都系希望您吾好再發脾氣+亂咁尿尿姐/=\

哩幾日要開始派糖...
始終太多糖系屋企吾太好,
我又食吾晒既*

 

 

 

 


努力;



2010 年 3 月 2 日  星期二   晴天


2010-03-02 傷心 分類: 未分類

 

太過份喇/﹏\
好核特啊
妖!

 

 

 


喊死)



最新文章
2011-09-13
2011-08-10
2011-07-06
2011-06-27
2011-06-23
文章分類
全部 (132)
好友名單
網站連結
尚無任何連結
日誌統計
文章總數: 132
留言總數: 427
今日人氣: 1
累積人氣: 2768