哇哈哈哈哈哈哈哈哈哈.....
果然不出我所料''
點解會咁.....
我接受吾到.....
抬吾起頭做人咁`
唉.....
話說我阿哥終於番工喇!!!!
大喜訊啊 同伴們><
(重有包紫菜肉鬆米果未食^^
到底幾時睇戲好呢?幾時唱k好呢??
xx飄香d野飲幾好,
吾錯吾錯.
搭巴士番去時重見到小學同學.
死啦...
點解粒藍牙耳機用吾到既....
連左線都聽吾到歌...
唉''
簡直就系一場歡喜一場空。
呵呵呵,
我等硬你既朱古力啊=5=
親愛既(嘔..中)韻仔~~~~~
為左你...(盒朱古力)我會努力去馬!!!(汗
聽日去多次十蚊店買野先,
為左証明我對妹妹既愛有幾深,
我特登吾去wEllc0me買,
遠水路去十蚊店買><
做咁多野,
都系希望您吾好再發脾氣+亂咁尿尿姐/=\
哩幾日要開始派糖...
始終太多糖系屋企吾太好,
我又食吾晒既*
努力;
|