好恐怖,,
琴晚系我第一次企下欄[林檔]啊..姐系要做既野迫住晒''
呵呵呵呵呵呵呵呵
超興奮><
雖然話琴晚收12點,
差吾多11點都已經冇嘜客入....
可以早d做收工要做既野^^
痴線架,
都吾知大魔王系米食錯左藥*
琴晚佢竟然冇叫我同韻出去派單=口=
對韻超溫柔(汗
最恐怖既系.........估都估吾到....
佢親自出聲話請我既飲野啊A口A
萬世都估吾到...]
可能琴晚樓面得4條女同埋佢哩個主任啦,
阿祈就安心放假/=\
吾知個老姑婆系米去左尖咀呢?
0h yeah~~~><
班廚房佬系咁笑我...
次次去出餐都會唱:
『小雲同小吉,好重要。』
(=口=////)金毛變左博士....(笑
媽媽等我收工,
原來佢買左杯許留山比我...
可惜我手中已經飲緊杯珍珠奶茶=-=
吾緊要....照飲=0=
哈哈哈,
番到黎點幾鐘 繼續玩電腦=w=]
|