=-=
冇打1日,
都吾記得琴日做過d咩...傻啦!
琴日系信和敗左隻HSJ冬c0n番黎....
好大鍋咁見到本HSJ既年歷啊/=\
好貴....吾捨得買...成2百幾銀啊!!
(上天,我求你跌本比我><)
唉.......(汗
我要買hand 3啊~~~
邊到有啊?!
下下都用psp聽..好辛苦*
奇怪..奇中之奇...
利害(拍掌
阿卓我服左你^^
咁既野都講得出.....
想笑死人咩><
飲緊汽水架嘛=5=
死啦,
d天氣咁熱....
我d朗莎米溶晒囉=口=
可惡!
今晚番十勝,
歡迎黎睇我做得幾開心^^
d杯墊好可愛(心)
『豚出沒請注意』
地址:......吾記得左tim''
哇哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈。 |