| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2010 年 9 月 22 日 星期三  |
2010-09-22  |
分類: 未分類 |
|
FT.triple
FTisland的子團,,
主唱+BASS--李在真(啊~~~~><)
鼓手--崔珉煥
KEYBOARD--崔鐘勛
萌殺死我喇><
個心,,,,怦怦勁跳也~~~~~~~~(面紅///)
|
2010-09-21  |
分類: 未分類 |
/^\
太過份喇!!!!
竟然冇人話我知原來打風,,,,
搞到我訓到3點几,,,,,,
早D起身米可以落街食野+enjoy場雨lo~~~~~
媽媽放假;
同lizzY沖涼,,(^=^////
本身諗住同BIBI沖埋,,,,點知冇毛巾比佢用=-=
洗對美腿算LA`
點知洗美腿都驚,,,,,,,,,(汗
流血也/口\,,,,,,比左絛充滿愛既抓印我=[
痛死我喇'
小妹抹腳吧........................................................
我5可以想像再多的傷痕;;
搞到我晚左沖涼,,晚左几分鐘SEE 海綿寶寶,,,(唉
真係好難食也清河``
忍5住買左^^
5該晒aR4*
草莓珍珠小丸子,,好大粒草莓啊~~~~~~~~><

凶案現場**

84針=-=,,起死人,,
 |
2010-09-20  |
分類: 未分類 |
今日好熱/=\
溶喇我><////
4點几去左姑媽到,,
學織冷帽*
試驗品為有如草莓雪糕般的粉紅色=]]
我對佢一見鍾情AR \oo/
我會+油GA 喇=w=
好期待中秋耶~~~~
可以見到好耐冇見既人,,,,^^ |
2010 年 9 月 17 日 星期五  |
2010-09-17  |
分類: 未分類 |
今日過得5錯~~~
做左好多野``
阿姨好熱情^^(超飽,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
買左好姣既粉紅色><
我會學的!!!!!!!
假眼毛好難痴/^\
琴晚SEE 在真,,,喊死'']]]
FTISLAND大好き(心)>3333<
|
2010 年 9 月 15 日 星期三  |
2010-09-15  |
分類: 未分類 |
食中藥第3日,,,,,,
唉.............
食左個朱古力月餅,,,,,,=v=
超好味AR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
想食好耐GA LA~~
Mrs. Fxxxxx C00kie''
佢有2款,,
白朱古力 or 朱古力 $65@1
愛朱古力既一定會愛上佢~~~~~~~(在下正是=W=///////
今日出左MK行街,,
買左好多野/^\
可惜買5到心目中想買既野--->鞋!
=]]]]] |
« | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | ... | 27 | »
|
|