NEVER GIVE UP
今日`.都唔錯啦
IS上實驗室..
量下 NEWTON ..{有D無聊..}
跟住玩左個比賽..
佢每一組俾左一塊膠塊AND一個氣球..
叫我地用一D方法令佢可以走得最遠..
我地就吹脹左個氣球同係個底道加左膠紙..{減少摩擦力..}
最後我地果組係最遠..{好有成功感呢!!}
ENG堂..
出去講返之前作左既故事..
有一組講SUPERMAN..
呀MISS聽左SLEEP BAG..
全場爆笑..XP
其間既RECESS都係整壁報..
仲未整完..{希望整得哂啦..}
左學仲未走得..
參加左 小老師計劃..
去小學教 小5生..
我諗應該唔錯掛
P.S 星期6 要整POSTER
星期日 要買材料..{愛心大笪地賣朱古力..}
星期一 整愛心大笪地的佈置
|