愛.. {到底是什麼..??}
為什麼有人可以愛得死去活來??
甚至..
愛得不明不白..?? {真令人難以明白..}
一切又為了什麼..??
就是為了得到一份感覺..??
這一切一切都太煩啦..
問世間情是何物..直教人生死相隨?? {這句話就得不錯嘛!!很有同感..}
愛裹..
沒有忍耐..沒有付出..沒有包容..
這還是你想要的愛嗎??
愛上1個不愛自己的人又有何用.. {不如愛自己多一些..}
男生.. {給人一種感覺..}
遲鈍.. {永遠不會明白女生的想法..}
不要再56K好嗎..?? {真是的!`}
- ♥ 愛™ εїз ◦ °- ♥ 愛™ εїз ◦ ° - ♥ 愛™ εїз ◦ ° - ♥ 愛™ εїз ◦ °
真的累了=口= {EXAM話咁慢就係5日LO εїз ..... }
不過都仲有4大日哇..{累死啦..}
考埋聽日就可以大教訓1日..{KAKA..- -"得1日..}
唔得呀..{我要支持落去..}
考好DDDDD..
- ♥ 愛™ εїз ◦ °- ♥ 愛™ εїз ◦ ° - ♥ 愛™ εїз ◦ ° - ♥ 愛™ εїз ◦ °
係個好幸福既日子.. {益哂你地啦..}
不過對我黎講就係1個死期.. {知唔知咩事??}
等我開估啦..
今晚既晚餐.. {由我煮..}
咁我就死得.. {因為我唔識煮嫁哇..}
你地一定會好`幸福"..- -"
平時..
如果要煮既話.. {都係幫呀妹加下糖..加下鹽..}
不過今次咩都要自己做哂.. {唔知會點呢..}
我同呀吱講我今晚要煮飯..
佢話::好彩你屋企有保濟`圓 {>w<做咩咁話人喎..}
由煮飯..
煮餸.. {都係我1手1腳整嫁..}{唔係..係1手整嫁..}
結果.. {仲係唔錯嘛..}
水準都唔錯喎..
- ♥ 愛™ εїз ◦ °- ♥ 愛™ εїз ◦ ° - ♥ 愛™ εїз ◦ ° - ♥ 愛™ εїз ◦ °
留個cm先哇._. !! |