KayASoM
暱稱: ,[[YI.lor''
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
面交*3*
考完試*
Today*
到底有多久沒打網誌了...
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 4
留言總數: 66
今日人氣: 29
累積人氣: 1919
2009 年 6 月 17 日  星期三   晴天


到底有多久沒打網誌了? 分類: 未分類

一時心血來潮就想打網誌

 

又考試了.........

全部死掉了

沒心情k書...

難捱的英文作文.....就然要重考

是誰的錯?!

到底是誰的錯?!

你.. w老師

考試前

竟然

把英文作文的試題整題抄在黑板上

你到底想怎樣= =

害我們要重考

煩死了

祝你找不到好男人=]

 

明天考數學

死定了- -....((((在考之前早被看低了

y老師  我在很久以前已經很討厭你

到了現在

我卻發現....

我愈來愈討厭你-.-+

祝你永遠也是這個樣子=]  (((什麼樣子?  就是這個  >>>

 

阿~~我家有新成員喔*

我永遠也不會忘記  5月27日*

那是我們相遇的日子

他長得很可愛  而且超  有點壞壞的((*是非常壞

大家想看看他的樣子吧?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

好的

請看↓↓↓↓↓

<<<這是什麼??  就是外星蕉仔

                                                                         好像有點禿毛..不過仍然最我最帥的蕉仔

<<<<恐龍蕉仔  吼吼吼.\皿/.  (((感謝我哥捕捉到他犯罪的一刻

 阿阿阿~~~~剛來我家的時候  是多麼的可愛阿?!↑↑↑

可是喔...

現在他每天都對我使用暴力

來過我家的朋友們應該都知道吧.......

現在的他是多麼喜歡我??  喜歡到要每天咬我

被咬過的地方包括: 手指.手. 腳指.腳. 肚 背部?

(p.s他只咬有肉的位置)

記得有一次....他咬著我的手

懸吊在半空1.-2秒.......

真的很痛.....很痛........

 






訪客留言 (返回 KayASoM 的日誌)


miko1105hk 於 2009-06-28 03:54 PM 發表:
cmcm`` 貓貓好得意ar!! ^^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



柔柔=]` 於 2009-06-21 10:47 PM 發表:
家姐=]好耐無見啦*口*!
做咩甘耐吾搵人XD一齊出街都好嘛!
有貓貓養哇>_
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

係呀  
你都唔搵我啦-___-""
係養左貓貓-3-  你黎唔黎探下佢JA
不過佢好暴力
Posted at 2009-06-21 11:06 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



唔好估 於 2009-06-20 09:14 PM 發表:
同意你既講法
考試呢家野..真係..
次次考試..我都唔用心去溫...
因為冇心機讀書..好悶..
讀萬卷書.不如行萬裡路..超超超級好仲意呢個句子
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

哈哈哈
又想成績好 又想懶=__=||||
我真係貪心
Posted at 2009-06-20 09:19 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



jonathanyth 於 2009-06-18 10:51 PM 發表:
哈"我屋企隻貓好乖嫁wo~洗唔洗要佢去教好你隻貓??XD

其實黃惠晶淨係講左兩篇letter to the edictor既tips比我地"之後係我地班有人睇過past paper"再同其他人講...點知有d賤人又要報寸!
唉...算la~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

佢自己有親口講過 - -
"我都唔做啦  怕咩通水ja"
咁樣= =
好狗
Posted at 2009-06-18 11:10 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



小皮.v. 於 2009-06-18 09:59 PM 發表:
呢隻變態臭蕉仔-3-
一時鬼咁正,,一時鬼咁煩._.`
我就黎愛佢變成恨佢`-0-
仲要比佢搞到傷痕累累`/口\
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

係囉-0-..
 
我諗星期六我呀哥返黎會帶佢去打針果d嫁啦@@
希望佢之後會乖d啦=口=""
Posted at 2009-06-18 10:02 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



yinG* 於 2009-06-18 08:08 PM 發表:
超愛你既小涼侑李背景*V*
有張影到蕉仔個樣好型呀..
至於蕉仔暴力..唔駛講我都好了解xd
希望佢會比你感動到啦:]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

小涼and侑李 哩個配合好正-0-
我最鐘意果2個*
咁岩哩張兩個都咁令令令令令仔A_A
蕉仔- -.....岩岩咬到我隻手麻左..Q"Q
 
Posted at 2009-06-18 09:33 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



峰 於 2009-06-18 07:18 PM 發表:
誰是峰峰∼^∼......
我初頭以為w老師係講下= =點知原來真係
我真係勁白痴.....好早知左個題目都唔識走去作定先-_-
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

不過如果你真係一早作左
而家又要重考就會晒左= =|||
Posted at 2009-06-18 09:32 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Tedkwan 於 2009-06-18 06:39 PM 發表:
咬住1-2秒.....
-0-'
咁你有冇咬返佢3-4秒??
嘿嘿~~~~

PS:我都唔想考多次~~
=.="
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我唔夠佢抽= =+
佢好抽得
Posted at 2009-06-18 06:41 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



ni 於 2009-06-18 06:38 PM 發表:
欸.你打普通話@@
很好嘛@@
啊對了 英文真的煩死了- -
我超不想重考-_-
我的媽呀/_\.....

還有蕉仔真的很可愛!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

因為要比台灣人睇=]
我都唔想重考呀...
又要考多粒幾鐘
Posted at 2009-06-18 06:41 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



峰峰 於 2009-06-18 06:29 PM 發表:
摁 峰峰給你灌水囉
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

o.. thz@_@.."
Posted at 2009-06-18 06:30 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


1 | 2 | 3 | »
訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]