KayASoM
暱稱: ,[[YI.lor''
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
面交*3*
考完試*
Today*
到底有多久沒打網誌了...
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 4
留言總數: 66
今日人氣: 21
累積人氣: 1888
2009 年 6 月 25 日  星期四   晴天


考完試* 分類: 未分類

嘿嘿嘿

在6月24日已經考完試了+v+""

((((((萬歲萬歲*****

不過-0-""

成績就..

大既全部掛了吧= =

考完試跟小皮吃"波仔"

然後回家帶蕉仔去"美容"

這是我第1次帶蕉仔出去-3-""""""

帶了牠去葵芳的寵物美容中心=v=

我們沒有預約

本來是要白走的

好在老板的爸爸人很好+v+

不過裡面剛好有一只超吵的狗= =

蕉仔超害怕/0\

看得我

我跟小皮在一家飾物店等時間過

45分鐘左右小皮收到寵物店老板的電話

我們就立即飛奔過去

(((((飾物店的老板娘一定暗中詛咒我們吧= =+""

在她的店待了那麼久 卻什麼都沒買而且突然就跑走了))))))

*跟蕉仔分別了45分鐘Q"Q...

回到寵物店

可憐蕉仔被那只該死的吵吵狗嚇到剩半條貓命-_-

然後就立即剩計程車回家-_-

((((基本上那天 我整天的交通工具都是計程車

破產了啦

<<<<<跟蕉仔在計程車上的相片-0-

不過看到蕉仔變得那麼"帥"

也是值得的=V="""..

回到家之後-0-

我把我家進行一次大清洗之後

就把蕉仔放出來

然後就幫蕉仔拍照*

↑↑↑看上去分別不是太大

不過摸上去就會感覺得到分別喔=V="""

拍到蕉仔準備行兇的時候的樣子↓↓↓

<<<半飛機耳準備起飛-_-

 

還是睡覺時最可愛-3-↓↓↓

最後要給大家看的是....

一張靈異照片 = =+

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

洗白白洗得太乾淨變成透明了Q"Q↑↑↑((((阿~~~蕉仔不要走

BY:蕉仔專屬攝影師*小皮*

 

 

最後最後*

當然要感謝小皮送給蕉仔的超給厚禮

***********謝謝小皮=V=!!!!!***********

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 






訪客留言 (返回 KayASoM 的日誌)


pAndaEe 於 2009-07-02 09:20 PM 發表:
最尾戈張靈異照片好靈異啊XD..
CM 4 U^^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

haha  thz"
我朋友無意中影倒XD
Posted at 2009-07-02 11:15 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



jonathanyth 於 2009-07-01 10:05 PM 發表:
你隻蕉仔好得意丫=]
有機會去見識下佢點行兇=v=
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我驚你唔夠佢抽A_A
Posted at 2009-07-02 11:16 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



你的BABY 於 2009-06-30 09:11 PM 發表:
外星蕉仔去美容了喔~

說真的我看不出來到底哪裡不一樣

哈.....
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

就說摸上去才會感覺到分別嘛- -+
Posted at 2009-07-02 11:16 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



miko1105hk 於 2009-06-28 03:57 PM 發表:
cmcm`` 貓貓好得意ar!! ^^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

係呢?a_a
Posted at 2009-07-02 11:16 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



tony 於 2009-06-28 03:50 PM 發表:
蕉仔;;很可愛嘛!`
超級好主人*v*
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

做好主人要有代價
破產破產Q^Q
 
Posted at 2009-07-02 11:17 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



小叉 於 2009-06-26 09:17 PM 發表:
真偉大-v-
蕉仔又有得美容又有的士搭
我都淨係搭巴士炸....-/\-
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

=v=""".....
為左蕉仔...破產都抵!!(((((押韻= =+
Posted at 2009-06-27 12:07 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



yinG* 於 2009-06-26 08:00 PM 發表:
蕉仔唔再比D野搞到嬲真係好na:]
你唔講飛機耳係咩,我真係唔知呀!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

佢而家乖左DDDDD咁多多na...
都仲係成日咬人
Posted at 2009-06-27 12:07 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



小皮.v. 於 2009-06-26 02:57 PM 發表:
唔洗多謝-3-係我欠左佢既.v.
見到佢依家咁靚仔*3*抵.
希望下次去你度訓,,
佢唔好再咬我唔比我訓._."
幾時變左佢個專屬攝影師-_-?!
佢個張行兇照片,,其實係想對我行兇`-0-"
呢隻咁既蕉仔..的確好鬼靚仔`*V*
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

哈哈-v-  梗係要多謝你
冇你佢邊會變到咁令仔
下次你記住要襯佢訓果陣訓= =+
Posted at 2009-06-26 03:36 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



CHI 於 2009-06-26 02:13 PM 發表:
終於來留言。
果然,除了睡覺中的蕉仔,相片中的蕉仔,也很可愛。
他竟然會乖乖站著令我十分驚訝。

不過,他的耳真是非常可愛呀!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

相片要感激小皮-v-"
全都她拍的
goodgood攝影師
Posted at 2009-06-26 03:34 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



蚊jAi 於 2009-06-25 09:34 PM 發表:
好掛住蕉仔啊AQA!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

黎睇下佢囉*
Posted at 2009-06-26 03:34 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


1 | 2 | »
訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]