KayASoM
暱稱: ,[[YI.lor''
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
面交*3*
考完試*
Today*
到底有多久沒打網誌了...
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 4
留言總數: 66
今日人氣: 2
累積人氣: 1846
2009 年 7 月 3 日  星期五   晴天


面交*3* 分類: 未分類

7月2日*

Ying去陪我面交+v+""

我們去了很多地方- -+

首先

青衣城>荔景>石硤尾>彩虹>旺角>太子

再回

荔景 > 青衣城

在青衣城去了*M記*

我吃了個藍莓芝士蛋糕XD

Ying喝了一杯 意大利泡沫咖啡   ((((感覺好成熟阿...

<<<<<鬼影是我Q"Q

那天的收穫不錯喔

 

 

以下是Ying的隨意拍*v*↓↓↓

辛苦你了  Ying*!!!

 

 

 

7月3日*

小皮.雪人來了我家打麻將-v-"...

6:30左右 雪人便要回家了

小皮在我家吃飯 

她吃了大半碗吧   (((((吃真少阿 小皮Q"Q... 我吃了一碗半

然後.飯後活動就是看

Hey!Say!Jump-ing '08-09'巡迴演唱會

呵呵呵  我看了這個演唱會不下10遍

小涼.侑李.裕翔.圭人 超帥  很愛你們XD"

很搞笑

超喜歡 Hey Say Jump 啦XD






訪客留言 (返回 KayASoM 的日誌)


arhoi321 於 2009-09-29 12:42 AM 發表:
師姐喔@@
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



weoian4 於 2009-09-27 10:31 AM 發表:
COMMENT":D
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



ming_yin930 於 2009-09-15 07:28 PM 發表:
♣comm3nt;`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



TEDKWAN 於 2009-09-13 05:56 PM 發表:
3人麻將?
=.='
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



peipei*-* 於 2009-07-14 05:03 PM 發表:
北鼻@v@
你這張相令我想起之前和你到starbucks吃芝士蛋糕的那時,
很懷念咧~>_
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



你的BABY 於 2009-07-06 08:50 PM 發表:
哈哈~開玩笑的啦~~~

最近怎麼啦~

不見妳上即時?

又不能上了?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



朱.. 於 2009-07-06 02:45 AM 發表:
做咩會冇蕉仔寫真集架t_t
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



你的BABY 於 2009-07-05 10:45 PM 發表:
嗚~~~咕~~

我也好想陪妳一起去

我也好想要吃那蛋糕~~

還有我都不知道原來妳會打麻將啊-《好恐怖- -》
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 
打麻將很平常阿=口="  
哪有恐怖!
Posted at 2009-07-06 12:18 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



jonathanyth 於 2009-07-05 01:24 AM 發表:
嘩~好多節目wo~
地鐵一日遊=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

係= =+
太多面交既結果
Posted at 2009-07-06 12:18 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



yinG* 於 2009-07-04 08:16 PM 發表:
我黎na*
見到自己影既相係度真係好正xd
下次再影,咁就可以係度哂多D @v@
不過條褲就真係...-v-
下次買上身衫先*
咖啡超好飲哩~苦苦地,又香..正!
蛋糕就免na....
最後..隨意拍應該會係我以後既專利,哈哈:]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

條褲你試左啦?@"@
唔好洗佢咁多 我驚真係會溶XD
咖啡好苦= =". ,,,,
都係蛋糕最正
 
以後出街都陪你隨意拍
(P.S)記得差好電
Posted at 2009-07-06 12:21 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


1 | 2 | »
訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]