KayASoM
暱稱: ,[[YI.lor''
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
面交*3*
考完試*
Today*
到底有多久沒打網誌了...
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 4
留言總數: 66
今日人氣: 36
累積人氣: 1958
2009 年 6 月 18 日  星期四   晴天


Today* 分類: 未分類

Today..

考數學...

哈哈

完全不懂= =+

死定了-_________-|||||

 

然後@@..

 

小皮來了我家

來我家做什麼?

睡覺

睡了多久?

沒有睡

那她做了什麼?

跟蕉仔玩*

玩什麼?

閃避咬

那是什麼?

就是避開蕉仔的攻擊

最後呢?

小皮來我家不夠30分鐘就被咬到流血

還有誰敢來你家?

這個我不知道耶-0-

還有勇士朋友敢來我家挑戰蕉仔嗎???A_A

 

 

蕉仔最新相片↓↓↓↓↓

帥吧?~~

嘿嘿嘿

 

 

除了蕉仔

我還有一個非常帥的人要給大家看看A_A

認識我的應該知道是誰吧?

 

 

 

沒錯-3-!

答案就是 我的小涼    (山田涼介 Yamada Ryosuke*)

他是HEY SAY JUMP 裡面的成員

 

小涼A_A

又帥 又可愛 又搞笑

跳舞唱歌演戲

實在太喜歡你了*

 

   很帥

很可愛

     又很cool

  很搞笑*

     也很愛笑*

 

不錯吧?XD

嘿嘿

還有一個喔

 

知念侑李

同樣是HEY SAY JUMP 的成員

 

 

      超可愛

現在愈變愈帥了@V@!!

  笑容一樣可愛啦+V+

 

小涼  我嫁定你了  haha

 

 

 






訪客留言 (返回 KayASoM 的日誌)


你的BABY 於 2009-06-22 09:16 PM 發表:
不知道要回什麼

考試加油吧>"
我是很想去挑戰蕉仔啦~~

可是我怕會發生最可怕的事情

《外星大戰- -》

哈~~~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

外星大戰-V-"""...
我勸你先幫自己買保險xd
Posted at 2009-06-23 01:13 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



yinG* 於 2009-06-21 07:55 PM 發表:
雖然蕉仔好惡,但係都係敵唔過佢既可愛樣*V*
仲有...
小涼同侑李..真係好靚仔!
完全同意你所形容佢地既言論xd
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

係囉係囉
真係勁可愛
比人鬧果陣又扮晒乖咁
小涼同侑李好,正
Posted at 2009-06-21 10:03 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



小叉 於 2009-06-20 05:39 PM 發表:
放假我實上黎,我用我既秘密武器同佢對抗
chachachachachachachachachachachacha
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

-0-?
你唔好傷害佢bor!
你傷害佢我閹左關太
 
Posted at 2009-06-20 05:57 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



lyh1992 於 2009-06-20 02:01 PM 發表:
隻貓好得意~(-v-)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

梗係*
佢係全世界最可愛最令仔既貓-v-
((((對我黎講
Posted at 2009-06-20 05:58 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



小皮.v. 於 2009-06-20 01:58 PM 發表:
反對以上"睇心情"的一概言論
蕉仔個d係惡意咖啡雞-3-
絕非甜蜜行為._.
就係因為果個所謂既咖啡雞
我流左3次血.^.
下次上去唔理咩事同佢死過.\_/ .
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

惡意咖哩雞-___-|||||
睇黎蕉仔幾鐘意比咖哩雞人= =
Posted at 2009-06-20 05:59 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Tedkwan 於 2009-06-19 11:59 PM 發表:
*EASON CHAN*
*KOBE BRYANT*

唔知小叉敢唔敢呢?
嘿嘿~~~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

你肯唔肯比小叉上黎先????
佢上完黎之後
白淨既手好可能會多左幾條抓痕
Posted at 2009-06-20 01:23 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



lUVKI813 於 2009-06-19 11:57 PM 發表:
搞笑個張笑死我咧-_-

唉.baby@3@.......................

女光都好正架-v-
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

係啦-0-""
女光好搞笑 都好正
其實成個hey say jump我都好鐘意
只不過係最鐘意小涼同侑李咁解
小涼當然第一A_A
Posted at 2009-06-20 01:24 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



jonathanyth 於 2009-06-19 07:51 PM 發表:
我黎挑戰XD~我屋企既貓貓比我教到好乖"等我教好埋你隻貓=P
好中意你隻貓D相=]
但係下面果兩個令仔D相"令我好妒忌-3-
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

你唔好用暴力黎教佢呀!
你郁佢我郁返你嫁- -+
Posted at 2009-06-20 01:25 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



蚊jAi 於 2009-06-19 05:05 PM 發表:
蕉仔很惡a_a
怕怕>_
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

哈哈A_A
仲好搞笑
 
Posted at 2009-06-19 06:33 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



tony 於 2009-06-19 03:33 PM 發表:
焦仔同小涼都同樣可愛`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

係呀AQA
Posted at 2009-06-19 06:33 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


1 | 2 | »
訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]