SoMeTiMe , Has MiSs U*
i HavE tHe haPpiNess , AlSo hAs The SaDnEss``
I KwON , i StIlL vErY MuCh LoVe U*
THx yOu vEry mUcH`..
U GivE mE sEcTiOn oF hApI ReCoLlEcTiOns!!
 

 

{愛aYaMi}*
- - - - - - - - - - - - -- - - -

LivE : H.K

 醉 愛 : w-indS.
Birthday: 12.06

Icq: 255006708
MSN: LoVeNicolE168

                         日誌*
SuPEr LoVe E班!!
回憶從前
友共情``
無聊``
回憶從前

 我的連結* 

BILL*
BO*
FUNG*
SAHN*
VICKY*
WING*
WING穎*
YIPa*
YUMI*
天仔*
雪櫃*

  ``橘慶太=]*

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930


 KeMi : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ]  
              留言列表*

最近三個月尚無任何留言

 2006 年 3 月 8 日  星期三   陰天

   ﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍
     `` 好期待丫''''
﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉

哈哈!!!好野,有得返大陸玩牙,超happy牙>v<"
我都好耐未拜過山la,次次去都好興奮,因為d風景超令,
吾知以家有冇變到尼,一定有la,成年囉bor....
返到大陸吾知做咩好=3=,落吧?!冇可能啦,阿平要返工wo!
咦,不過仲有阿環,雖然吾系好中2同佢玩,but佢十分之關心我,
上次夜晚坐車去玩,好凍架,佢都除左件衫被我,自己就凍到死,
不過佢都吾了解我,成日要我好難做,唉..!
好驚今次返去又吾捨得出來T^T...次次都系咁**
返到去一定要攬住阿平Cry,好耐都未試過痛痛快快哭喇,
上一次系阿平攬住我,哭得超過隱。
Your Is My Best Friend!!!!


 2006 年 3 月 7 日  星期二   陰天

   ﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍
     `` 有一種〈愛〉叫《放棄》
﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉

當你不再愛我,當愛你已成為你的負擔,當相愛已是一種痛苦,那麼,我選擇放棄。

放棄你,是因為愛你。因為愛你,所以不願看見你不快樂;因為愛你,所以不願看著你強忍內心的掙扎;因為愛你,所以不願看見你勉強的笑容;因為愛你,所以願意放了你。

當愛已成往事,又何必苦苦追尋?強求得不來幸福,強求只能拉大你我的裂痕,只能加劇你我的痛楚。如果你真的想走,我無言,只能任你去。
曾經以為你是風箏,我手中握著那根線,無論你飛向何方,我最終都是你的歸屬。現在終於明白,其實愛你,就不應該束縛你。
“春花秋月何時了,往事知多少?”往事如風,不如讓愛隨風而去。當一切成空,惟有回憶伴我。時間能沖淡一切,包括我對你的愛。
不願讓你看見我的眼淚,因為你會心軟,但你不會開心。因為愛你,所以不會用淚水強留,所以放了你。你的心已遠去,我又何苦留下你的體?
雖然我渴望天長地久,但如果這只是一種奢求, 那我不如只求曾經擁有。曾經擁有過你的愛,這已足夠。 因為有一種愛,叫做放棄。
放棄不是無私的奉獻。放棄你,這不僅是對你的愛,更是對我自己的呵護。放棄你,我會傷心,但我不會後悔。讓你從我的生命中消失,是因為“長痛不如短痛”。當我容顏盡老、行將就木,我依然不會後悔。因為曾經愛過你。
因為愛你,所以希望你快樂。
有人說這個世界不會有永恆的愛情。你我之間,如果連短暫的愛情也無法存在,不如放開彼此。愛你,就該讓你去追尋你的幸福。當你快樂時,我也會快樂。

因為你的一切,我都在意。
如果你要離開我,我不會怪你,只能怪我自己,怪自己太愛你。 也許是我過分的寵溺讓你習慣享受,也許是我過分的放任讓你沒有責任,也許是我過分的愛憐讓你壓力重重,也許是她美麗的容顏讓你迷向。只怪你我有緣無分。
當你想要離去,請別管我,你只需告訴我,你不再愛我,你要走。我一定會讓你走,不會乞求你留下,哪怕聽見自己心碎的聲音。當你離去,請別再回頭。回頭是一種錯誤,回頭是對你我的不公。去了,請別再後悔。
因為愛你,就該放了你。
我知道,有一種愛叫做放棄,那是對你最深的愛。


 2006 年 3 月 6 日  星期一   陰天

   ﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍
     `` 回憶總是令人傷心
﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉

好多謝你Call我牙,真系超級無敵開心尼^V^!
同你講電話果時吾知傾嘜好= ="可能d線路吾好丫,吾系好聽到你講野...
其實我真系有好多好多野同你講,但系又講吾出wo!
唉,你連出果一面都見到,好後悔牙,已經2年喇..好想見你也-3-"
 
阿平牙,吾系連你都要走牙!!
我好吾捨得你呀,希望你只系同我玩下la..我吾想你好似阿連咁,
一出就出2年,仲吾知幾時返添,你係我個best fd,我吾想你又出去第2度丫!!!
如果你真系出既話,我以後都吾返大陸。
因為我最好既fd都走埋,返去仲有咩意思wo!
 
好想返返到以前牙,以家好懷念一齊俾老師罰、俾老師打、出貓、偷野食、撐船仔既日子。
仲記吾記得我地結拜過牙?!我地話:一生一世都系好朋友!!
但係以家已經各散東西la...一齊既日子吾會再有!
 


 2006 年 3 月 4 日  星期六   晴天

   ﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍
     `` 夢想成真??
﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉

如果果個夢系真架話,我希望佢快D實現,
我真系好想我地之間既關係會好似以前咁...
可能系我自己諗得太多la,之不過系一個夢姐,
由得佢順其自然la^^*
唉也*果篇文點做好啊!!!煩煩煩煩!!!


 2006 年 3 月 3 日  星期五   晴天

   ﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍
     `` KEITA IS MY 支柱尼~*
﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉

唉..*一無聊就會睇w-inds. con CD,好想快D可以見到w-inds.丫>3<..
不過又驚到時冇錢去睇,真系好驚牙,難得w-inds.黎HK!
見到KEITA笑果時真系好kawaii丫,嘜咩吾開心都吾記得LA*`唏唏!
 
呢幾日一放學就返黎訓,一訓就訓到10幾,
不過都好GE,吾洗我諗咁多野,上堂就吾洗嗑眼訓添..
哈!一舉2得吾錯吾錯~!