SoMeTiMe , Has MiSs U*
i HavE tHe haPpiNess , AlSo hAs The SaDnEss``
I KwON , i StIlL vErY MuCh LoVe U*
THx yOu vEry mUcH`..
U GivE mE sEcTiOn oF hApI ReCoLlEcTiOns!!
 

 

{愛aYaMi}*
- - - - - - - - - - - - -- - - -

LivE : H.K

 醉 愛 : w-indS.
Birthday: 12.06

Icq: 255006708
MSN: LoVeNicolE168

                         日誌*
SuPEr LoVe E班!!
回憶從前
友共情``
無聊``
回憶從前

 我的連結* 

BILL*
BO*
FUNG*
SAHN*
VICKY*
WING*
WING穎*
YIPa*
YUMI*
天仔*
雪櫃*

  ``橘慶太=]*

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930


 KeMi : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ]  
              留言列表*

最近三個月尚無任何留言

 2006 年 3 月 13 日  星期一   晴天

   ﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍
     `` 不要搞到自已傷心
﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉

呢排既我成日哭,究竟系咩野事令我哭呢,我諗左好耐...
其實之不過系我把所有既野諗得太灰,
我成日諗咪一二邊,搞到自己好吾開心,
點解我吾可以換另一個角度去諗野尼,
呢一刻我覺得自己好幸福,
我有朋友、屋企人、又冇傷殘行得郁得,
最重要既系我仲有夢想,人冇左夢想就=死一樣!
我仲可以為自己既夢想去奮鬥,有幾多人連爭取既機會都冇,
我點解仲要哭哭啼啼,我生活仲吾夠好咩!
我成日話:想過D平淡既生活,系真咩?!世界上有太多我想擁有既野,
但系我翩翩得吾到,我仲會吾會覺得自己快樂?
我可以好肯定答你:吾會!
人系十分貪既,當你擁有左之後,你又想擁有其他野,永遠都吾會知足既,
假如我地學惜知足,你就會覺得自己好幸福,人要知足常樂。
 


 2006 年 3 月 12 日  星期日   陰天

   ﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍
     `` 100條問題!!
﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉

1. 一生人以來最鐘意ga偶像:w-inds.
2. 希望住怎樣的房子:簡簡單單就已經足夠^v^
3. 天生是腸胃好的人嘛:都算既
4. 覺得自己自私嘛:幾架!!!
5. 有邊個人曾經令你希望自己成為佢:慶太個妹,超想牙T^T‥
6. 對香港的感覺:HATE.HATE.HATE.!!!!
7. 覺得自己會點死: 開心到死= ="
8. 有冇乜野事你好後悔當時做左呢個決定:同某某哎咬,你地知架la~*
9. 有冇睇過邊套戲令你久久不能平伏:哈利波特,好鬼正架!!!!
10. 你覺得你自己係一個偏向思想正面定負面既人:負負得正
11. 現存最「古老」的記憶:同阿嫲佢地住
12. 曾經自己一個人做過些甚麼事:咁鬼多,有排講wo...
13. 有邊個明星你欣賞佢但係佢稱唔上係你「偶像」:步姐 ,KELLY ,SAMMI
14. 有邊個明星稱得上係你偶像但其實你都唔係覺得佢咩太多野值得你欣賞:冇呀
15. 討厭自己邊D性格:扮堅強,死要面
16. 試過睇咩戲//電視劇睇到喊:都幾多吓架啵,太感性喇
17. 喜歡結識新朋友嘛:一般!!!
18. 一件最近想擁有的奢侈品:冇
19. 希望退休後有甚麼生活:自在 , 豪華
20. 對上一樣令你忍唔住講出一聲「好好味」的食物:元朗D串燒,e滋捧!!
21. 小時候對世界有過些甚麼誤會:有牙,諗返都FEEL低B!
22. 首個令你有性幻想既明星:做咩要話你知牙
23. 對隆胸有咩感想:人地隆咪隆LO*`不過吾中2‥
24. 好多人都話你唔應該咁做, 但你冇後悔既事:2004年暑假某一晚某一個電話
25. 數得出一堆你願意更加珍惜佢地既朋友嗎:太多要珍惜,朋友吾珍惜要黎做咩牙
26. 多唔多人你對佢有過好感但後來感到有D後悔:冇,2個人遇到已經系一件好事
27. 遺傳了家人的甚麼特質:吾多清楚
28. 喜歡的遊戲:巨商呀!!!
29. 有冇作過一D令你自豪同回味既決定:有呀
30. 幾時開始清楚自己鍾意男仔定女仔:細細過果時
31. 信唔信輪迴轉世:唔信
32. 愛情, 友情, 親情, 請排序: 親情,友情,愛情...已經明白左,大個左識點諗
33. 甚麼讓你最恐懼:離別,好憎,每次見到尼D場面都會喊
34. 有冇堅持使用邊d牌子既產品:冇牙
35. 有冇邊D朋友你覺得//希望可以同佢熟D, 但實際上又未熟得晒//唔熟:太多
36. 幾歲時第一次鍾意異性 (或同性):忘了
37. 對怎麼的生活有過憧憬:幸福、平淡!!
38. 較喜歡媽媽還是爸爸:爸爸!!!
39. 甚麼讓你感到尷尬:出醜
40. 用十個字眼來描述的近來既生活:哭得太多,不過學到堅強!!
41. 而家諗返轉頭唔明自己點解當事要咁做既事:冇wo!
42. 曾經最深愛//敬愛過的三個對象:慶太,MISS TSE,同以前果MISS
43. 在網絡上有甚麼財產(eg. 日記, 網頁…):財產??日記都算!!
44. 你有冇一D「特異功能」:冇牙
45. 有冇一個你以為實現到, 但其實唔可以既「夢想」:冇
46. 喜歡的品牌:吾中2品牌,只LIKE令吾令
47. 你願意花時間學習些甚麼東西:日文
48. 最喜歡看伴侶的哪些部位:眼睛,小心電到牙,哈哈!!!
49. 你會唔會選擇一腳踏兩船:唔會,遲早會出事(献給某人XD)
50. 有冇懷疑過自己既性取向:冇牙
51. 只可以用一個詞語黎形容你自己既性格,你會用咩詞語:KID
52. 對上一件由衷感到感動的事:吾記得LU...
53. 曾經約會過不算熟絡的網友出來見面嘛:冇試過
54. 希望死後火化還是怎樣:火化
55. 最近最煩惱的事是:如果學懂"真心笑"
56. 有冇一個moment如果你做左另一D決定, 就會大大影響左你既一生, 有的話是甚麼事:影響一生?
57. 承上題, 受到呢件事影響, 你估計你既人生有咩唔同:都話冇囉
58. 愛過的人中有些甚麼不堪的性格:被動!!!
59. 希望將來住係邊:冇所謂,只要同愛人一齊都OK!
60. 有咩事你一遇到就會覺得好噁心:吾清楚也
61. 從事過甚麼工作:吾知算吾算
62. 有咩人你好感激佢但唔好意思同佢講:媽子、爸B
63. 有冇曾經俾人偷過乜野:有呀
64. 經常講大話嘛:一時時
65. 覺得自己傾向是實際還是不設實際的人:不設實際
66. 最希望睇到邊兩位藝人結成一對:SAMMI同安仔,唉...太可惜啦
67. 親友怎樣形容小時候的你:得意,係人都係架啦
68. 算是怕悶的人嘛:悶,都幾架,不過有時想靜D
69. 你算是一個吝惜給予別人讚美的人嘛:吾系
70. 初次接觸電腦係幾時:小學
71. 由細到大曾經希望過從事咩職業:商人,只系小生意
72. 最有恆心做的一件事:吾知喎
73. 曾經想過加入誰的fans club:霆鋒、w-inds.、同埋我地班果仔仔,,呵呵!
74. 曾經希望過自己出生於邊D國家:日本,不過始終中國好
75. 依賴性強嗎:吾系
76. 數得出三個令人有厭惡感的人嘛:松X亞彌、有D吾好意思講,真系厭倦左
77. 有冇同過邊D明星合照:冇丫,好想同KEITA合照牙>3<..
78. 有幾多經常提及的香港地方你是從未去過的:吾想去
79. 有冇乜野「古怪」既習慣:吓?!
80. 人生當中暫時有邊D稱得上係轉捩點:由大6上香港,,好吾想
81. 父母曾經為你的甚麼而感到自豪:自豪?! 吾好講笑喇
82. 有冇乜野經歷到而家仲成日俾長輩提住:吾見左手機LO,今日仲提住
83. 有沒有甚麼東西你的朋友都不喜歡, 只有你一個喜歡:吾清楚
84. 有沒有甚麼東西你的朋友都喜歡, 只有你一個不喜歡:吾只我一個不喜歡wo!
85. 有冇邊個地方你去完聲稱以後都唔想再去:香港,BUT冇可能
86. 發生甚麼特別事第一個搵的朋友:靠自己,吾中2依賴其他人
87. 有冇特別喜歡邊幾個中文字:我個名,橘慶太,愛,情
88. 慣於「明戀」定「暗戀」:暗戀
89. 印象較深的電影對白:系鐵達尼號D對白
90. 有冇嘗試過訓練自己的非慣用手有:冇呀,冇事攞事黎做
91. 想變成另一個性別嘛:有呀
92. 印象最深的小學同學:太多
93. 係icq多數用咩model:吾中2玩ICQ
94. 邊D地方令你有愉快既回憶:大陸
95. 邊D地方令你有不快既回憶:香港
96. 有咩事你一遇到就會有莫名的厭惡感:太多
97. 數出十樣最喜歡的東西:東西牙!!手機、電腦、數碼相機
98. 第一張擁有的CD:w-inds.既CON
99. 曾經迷戀過邊D明星:霆鋒、伊健、SAMMI、KELLY、步姐
100. 最近有咩口頭禪:砍你全家、SEND皮喇
 


 2006 年 3 月 12 日  星期日   晴天
   ﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍
     `` Don't Crying!!
﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉

珊姐,算喇!!有D人吾值得你為佢哭,
既然e個已經系事實lo,就好好去對,
世上又吾系得佢一個男仔,有大批仔等住你溝架,
吾洗咁灰wo,佢果D只系仆街仔黎架嗜,吾洗擺系果心度wo,
我地實撐你架!希望在明天,雖然好白痴,BUT真系好岩架!!
吾開心果時就會聽w-inds.唱歌,超正,每次見到keita就會開心返,嘻!


 2006 年 3 月 10 日  星期五   晴天

   ﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍
     `` So Happy Day~*
﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉

哇塞=]
阿Sir岀果份卷超難牙,又冇time做wo,好頂丫!!!
唉‥好憎補測尼,浪費晒D時間!!
上I.S果時超低B牙,我估吾到我Ayami一世英明,敗系yami手上,
我竟然學你做咪D非正常人所做既野,以家諗返都後悔丫!!
呢幾日班房勁多人病牙,我都系其中一個,好辛苦也,
見到D人戴口罩勁好笑lo,好似忍者尼,唏唏**
頂,如果四仔bog講D野系真就死喇,好驚呀以家!!
上電腦堂勁正牙,上網睇令仔,我懷疑黃Sir佢有問題,
未見過D老師咁KID!!


 2006 年 3 月 9 日  星期四   晴天

   ﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍
     `` 紙飛機,,,
﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉

上maths堂果時同yumi姐係張紙傾計,
最衰都系yumi姐問咪D咁既問題,搞到人地crying T^T‵`
最尾摺左紙飛機,打算拎去放≧▽≦!!!係咪好傻牙,
放之前我係上面寫"讓眼淚隨它而去"
如果眼淚真系可以隨隨它而去就好喇,
而yumi姐寫咩吾記得左喇=.=
午善果時拎左去飛,佢都飛吾遠既,好似1m都冇尼,可憐!
死標系後面狂唱:受過傷先知要堅強,受委屈先學懂原諒。
yumi姐話我地因為堅強先會受傷,好Good尼,呵呵!!
放左學去搵阿Sir補課,阿Sir講野好核突丫,好想嘔……