SoMeTiMe , Has MiSs U* i HavE tHe haPpiNess , AlSo hAs The SaDnEss`` I KwON , i StIlL vErY MuCh LoVe U* THx yOu vEry mUcH`.. U GivE mE sEcTiOn oF hApI ReCoLlEcTiOns!!
{愛aYaMi}* - - - - - - - - - - - - -- - - - LivE : H.K 醉 愛 : w-indS. Birthday: 12.06 Icq: 255006708 MSN: LoVeNicolE168
日誌* •SuPEr LoVe E班!! •回憶從前 •友共情`` •無聊`` •回憶從前
我的連結*
•BILL* •BO* •FUNG* •SAHN* •VICKY* •WING* •WING穎* •YIPa* •YUMI* •天仔* •雪櫃*
禾滴醉艾``橘慶太=]*
«‹ June 2026 ›»SMTWTFS123456789101112131415161718192021222324252627282930
刊登時間︰2006-03-13 05:59 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
刊登時間︰2006-03-12 09:05 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
珊姐,算喇!!有D人吾值得你為佢哭, 既然e個已經系事實lo,就好好去對, 世上又吾系得佢一個男仔,有大批仔等住你溝架, 吾洗咁灰wo,佢果D只系仆街仔黎架嗜,吾洗擺系果心度wo, 我地實撐你架!希望在明天,雖然好白痴,BUT真系好岩架!! 吾開心果時就會聽w-inds.唱歌,超正,每次見到keita就會開心返,嘻!
刊登時間︰2006-03-12 01:53 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
哇塞=] 阿Sir岀果份卷超難牙,又冇time做wo,好頂丫!!! 唉‥好憎補測尼,浪費晒D時間!! 上I.S果時超低B牙,我估吾到我Ayami一世英明,敗系yami手上, 我竟然學你做咪D非正常人所做既野,以家諗返都後悔丫!! 呢幾日班房勁多人病牙,我都系其中一個,好辛苦也, 見到D人戴口罩勁好笑lo,好似忍者尼,唏唏** 頂,如果四仔bog講D野系真就死喇,好驚呀以家!! 上電腦堂勁正牙,上網睇令仔,我懷疑黃Sir佢有問題, 未見過D老師咁KID!!
刊登時間︰2006-03-11 10:28 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
上maths堂果時同yumi姐係張紙傾計, 最衰都系yumi姐問咪D咁既問題,搞到人地crying T^T‵` 最尾摺左紙飛機,打算拎去放≧▽≦!!!係咪好傻牙, 放之前我係上面寫"讓眼淚隨它而去" 如果眼淚真系可以隨隨它而去就好喇, 而yumi姐寫咩吾記得左喇=.= 午善果時拎左去飛,佢都飛吾遠既,好似1m都冇尼,可憐! 死標系後面狂唱:受過傷先知要堅強,受委屈先學懂原諒。 yumi姐話我地因為堅強先會受傷,好Good尼,呵呵!! 放左學去搵阿Sir補課,阿Sir講野好核突丫,好想嘔……
刊登時間︰2006-03-11 10:10 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]