SoMeTiMe , Has MiSs U* i HavE tHe haPpiNess , AlSo hAs The SaDnEss`` I KwON , i StIlL vErY MuCh LoVe U* THx yOu vEry mUcH`.. U GivE mE sEcTiOn oF hApI ReCoLlEcTiOns!!
{愛aYaMi}* - - - - - - - - - - - - -- - - - LivE : H.K 醉 愛 : w-indS. Birthday: 12.06 Icq: 255006708 MSN: LoVeNicolE168
日誌* •SuPEr LoVe E班!! •回憶從前 •友共情`` •無聊`` •回憶從前
我的連結*
•BILL* •BO* •FUNG* •SAHN* •VICKY* •WING* •WING穎* •YIPa* •YUMI* •天仔* •雪櫃*
禾滴醉艾``橘慶太=]*
«‹ June 2026 ›»SMTWTFS123456789101112131415161718192021222324252627282930
同我細佬改左時間玩電腦,,二四六系我GE!! 哈哈*** 睇左風姐條仔張相LA,,,個男仔都吾錯WO!!! 得行...得晒LA你地,,剩返我一個尼T^T...可憐, 電腦堂果時好正丫,狂SEE W-INDS. D野,有好多我都未SEE過GA!! 上電腦堂永遠都甘正尼*
刊登時間︰2006-03-27 04:59 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
畫畫畫!!!!畫你老母臭西呀!!!咁中意畫!!! 畫你老味十八代祖宗呀!!! 你識吾識咩叫尊重呀!!!如果你中意果個人俾人畫,你會點牙,KAI子!! 屌你啊~~你係咪人黎架,你阿老味有冇教過你架!!! 睇你個仆街都冇架LA,,你阿老味一定同你一樣咁CHEAP LA* 有其母必有其女,有其父必有其子!!! 畫到好似理所當然咁!!!食屎喇你!!!! 你咁撚中意畫,,又吾見你做畫家!!!扮Q晒野咁!!!睇你個死仆街幾時死呀!!!
今日屋企俾人搗亂啊=V=" 呵呵* 系咪鬧緊我哩..!!! 天日要返學LA*好吾捨得牙 T^T... 哈哈!!!KOMIDA你以家系咪好LIKE W-INDS.尼!! 梗系LA* W-INDS.咁型仔 >▽<〞 LOVE W-INDS. SO MUCH也!!!!!!!!!!!!!!
刊登時間︰2006-03-26 09:41 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
刊登時間︰2006-03-25 10:28 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
e幾都聽收音機,聽到3點先訓... 仆X!!!聽到我好興LO*`世上竟然有D甘CHEAP既男人,, 一開始個女仔都好HURT架,但半年之後個女仔都可以開開心心生活,, 仲有一個女仔,佢因為做野做得吾HAPPY,而且仲要被人發驚告信, 我覺得有人既地方,就會有好多是是非非... 聽左勁多人發生系佢地身上GE事, 我相信每一個人都發生D不幸既事,但只要好好去面對一定得GA! 自己一個人聽好勁尼,,家姊又吾係度,, 最頂系佢宣傳個鬼節目,嚇到我CC下,,篤門仲要打開!!心血少D,,都嚇呱牙!
SORRY,我食言了...HOPE YOU能夠原諒我喇~~*
好HAPPY牙,,CUUO終於開返w-inds.個板喇!!! 以後又有多D w-inds.既野SEE喇..唏唏!!! BUT..都有吾開心,天日旺角有得播w-inds.啊!! 日本D人會黎拍架,,如果多人去,, 決定w-inds.黎吾黎HK開CON,,求神拜佛丫‥一定要牙!! PS.我愛慶太,更愛w-inds.!!!
又一件HAPPY既事,,天日阿媽同阿爸返大陸,,星期一先返尼* 好野..自由晒!!吾洗俾佢地管住晒,,煩到C牙*
第一次改板,,雖然吾系好令,BUT希望大家支持我!! e次都系以簡單為主,吾會整太多花款也*
刊登時間︰2006-03-24 09:49 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
我只想說:「我 恨 我 自 己」↓↓↓
刊登時間︰2006-03-22 11:06 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]