SoMeTiMe , Has MiSs U*
i HavE tHe haPpiNess , AlSo hAs The SaDnEss``
I KwON , i StIlL vErY MuCh LoVe U*
THx yOu vEry mUcH`..
U GivE mE sEcTiOn oF hApI ReCoLlEcTiOns!!
 

 

{愛aYaMi}*
- - - - - - - - - - - - -- - - -

LivE : H.K

 醉 愛 : w-indS.
Birthday: 12.06

Icq: 255006708
MSN: LoVeNicolE168

                         日誌*
SuPEr LoVe E班!!
回憶從前
友共情``
無聊``
回憶從前

 我的連結* 

BILL*
BO*
FUNG*
SAHN*
VICKY*
WING*
WING穎*
YIPa*
YUMI*
天仔*
雪櫃*

  ``橘慶太=]*

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930


 KeMi : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ]  
              留言列表*

最近三個月尚無任何留言

 2006 年 3 月 27 日  星期一   雨天

   ﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍
     `` ************
﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉

同我細佬改左時間玩電腦,,二四六系我GE!!
哈哈***
睇左風姐條仔張相LA,,,個男仔都吾錯WO!!!
得行...得晒LA你地,,剩返我一個尼T^T...可憐,
電腦堂果時好正丫,狂SEE W-INDS. D野,有好多我都未SEE過GA!!
上電腦堂永遠都甘正尼*


 2006 年 3 月 26 日  星期日   晴天

   ﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍
     `` 正一仆街!!!!!
﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉

畫畫畫!!!!畫你老母臭西呀!!!咁中意畫!!!
畫你老味十八代祖宗呀!!!
你識吾識咩叫尊重呀!!!如果你中意果個人俾人畫,你會點牙,KAI子!!
屌你啊~~你係咪人黎架,你阿老味有冇教過你架!!!
睇你個仆街都冇架LA,,你阿老味一定同你一樣咁CHEAP LA*
有其母必有其女,有其父必有其子!!!
畫到好似理所當然咁!!!食屎喇你!!!!
你咁撚中意畫,,又吾見你做畫家!!!扮Q晒野咁!!!睇你個死仆街幾時死呀!!!

今日屋企俾人搗亂啊=V="
呵呵* 系咪鬧緊我哩..!!!
天日要返學LA*好吾捨得牙 T^T...
哈哈!!!KOMIDA你以家系咪好LIKE W-INDS.尼!!
梗系LA* W-INDS.咁型仔 >▽<〞
LOVE W-INDS. SO MUCH也!!!!!!!!!!!!!!

 


 2006 年 3 月 25 日  星期六   雨天

   ﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍
     `` 最愛w-inds.!!
﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉

好開心牙!!!好正牙!!!無敵正牙!!!
今日系依一年以黎最HAPPY既一日*
w-inds.琴日終於宣布左今年會有HK喇,,SO HAPPY丫!!!
期待左好耐喇!!!好想快D到果一日牙!!!!
但系好驚佢地走果日牙>3<..
今日又系度听w-inds. D歌,好彩有w-inds.陪我嗜,如果吾系一定悶死ㄚ!!!
唉...如果我身邊有多D人中意w-inds.就好喇~~
無論你地點抵點講,,我都系甘中2佢地架!!
我吾會因為你地一兩句野,,就吾中2" ww " 架!!
佢地各有各好,,個個我都中意,,之不過特別中意KEITA之嘛!!
涼平佢做每一件事都咁認真,,大家都系度休息果時,,而他就不斷練習舞步!!
龍一佢好搞笑!!我吾覺得佢娘WO!!日本個個人都似女仔架LA,,咁KEITA就更加似LA,,
之不過龍一佢留長髮之MA,,男仔留長髮就娘架LA,,,咁你去食屎!!!
 
琴晚聽電台果時有個人SEND封E-MAIL去話:
HK女仔有80%系平胸,,,尼個我超覺牙,,不法子LA,,香港興牙MA!!
HK女仔有80%系張床似死魚WO,,尼個我吾知LA,,BUT果個電話人話,
女仔話:你中2做牙MA,,我冇興趣WO!!唉~男仔真系現實!!真系甘想要??
HK女仔有80%系扮可愛,,,超級無敵覺牙,,何至80%牙!!!
HK女仔有80%系跟日本女仔,,,系!!我自己都有,,衣著果部分,,型牙MA!
仲有好多架,費事講LA*


 2006 年 3 月 24 日  星期五   雨天

   ﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍
     `` 雨 一 直 下 着 *
﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉

e幾都聽收音機,聽到3點先訓...
仆X!!!聽到我好興LO*`世上竟然有D甘CHEAP既男人,,
一開始個女仔都好HURT架,但半年之後個女仔都可以開開心心生活,,
仲有一個女仔,佢因為做野做得吾HAPPY,而且仲要被人發驚告信,
我覺得有人既地方,就會有好多是是非非...
聽左勁多人發生系佢地身上GE事,
我相信每一個人都發生D不幸既事,但只要好好去面對一定得GA!
自己一個人聽好勁尼,,家姊又吾係度,,
最頂系佢宣傳個鬼節目,嚇到我CC下,,篤門仲要打開!!心血少D,,都嚇呱牙!

SORRY,我食言了...HOPE YOU能夠原諒我喇~~*

好HAPPY牙,,CUUO終於開返w-inds.個板喇!!!
以後又有多D w-inds.既野SEE喇..唏唏!!!
BUT..都有吾開心,天日旺角有得播w-inds.啊!!
日本D人會黎拍架,,如果多人去,,
決定w-inds.黎吾黎HK開CON,,求神拜佛丫‥一定要牙!!
PS.我愛慶太,更愛w-inds.!!!

又一件HAPPY既事,,天日阿媽同阿爸返大陸,,星期一先返尼*
好野..自由晒!!吾洗俾佢地管住晒,,煩到C牙*

第一次改板,,雖然吾系好令,BUT希望大家支持我!!
e次都系以簡單為主,吾會整太多花款也*

 


 2006 年 3 月 22 日  星期三   陰天

   ﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍
     `` 無言**
﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉

我只想說:「我 恨 我 自 己」↓↓↓